جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رئیس مجلس شورای اسلامی به یاسوج سفر می کند

به گزارش ، محمد نصیرزاده شامگاه دوشنبه در نشست شورای ایثارگران استان افزود: اختتامیه این کنگره ۱۵ مهرماه در یاسوج برگزار می شود. وی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری این کنگره مهم بیان کرد: برای تکمیل سامانه شهدای استان چهار هزار سند از استانداری استان جمع‌آوری شد. نصیر زاده افزود: اسناد بسیاری از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27609
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۸:۱۶

کرونا :

رئیس مجلس شورای اسلامی به یاسوج سفر می کند

به گزارش ، محمد نصیرزاده شامگاه دوشنبه در نشست شورای ایثارگران استان افزود: اختتامیه این کنگره ۱۵ مهرماه در یاسوج برگزار می شود.

وی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری این کنگره مهم بیان کرد: برای تکمیل سامانه شهدای استان چهار هزار سند از استانداری استان جمع‌آوری شد.

نصیر زاده افزود: اسناد بسیاری از دستگاههای استان در دوران جنگ تحمیلی هنوز به کنگره ارسال نشده است و دستگاهها باید در این راستا اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه کنگره ملی شهدای استان ۱۱ تا ۱۵ مهرماه برگزرا می شود، گفت: ۲۱ کمیته مختلف در راستای برگزاری مطلوب این کنگره در استان تشکیل شده است.

نصیر زاده افزود: در روز اول کنگره، اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و اجلاسیه شهدای خواهران و طلاب برگزار می شود.

وی برگزاری اجلاسیه رزمندگان، ایثارگران و عشایر  را از دیگر برنامه های این کنگره عنوان کرد و گفت: در آخرین روز کنگره نیز اجلاسیه ایثارگران و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

علی لاریجانی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi