جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در یک دیدار تدارکاتی؛ پیروزی پرگل نفتی های گچساران

  براساس این گزارش ، نفتی های گچساران توانستند حریف خود تیم شهدای دهدشت را با نتیجه پنج بر صفر شکست دهند تا با روحیه مضاعف و آمادگی کامل به مصاف رقبای خود در بازیهای لیگ دو و جام حذفی فوتبال کشور بروند. این دیدار که در عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27593
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

کرونا :

در یک دیدار تدارکاتی؛  پیروزی پرگل نفتی های گچساران

 

براساس این گزارش ، نفتی های گچساران توانستند حریف خود تیم شهدای دهدشت را با نتیجه پنج بر صفر شکست دهند تا با روحیه مضاعف و آمادگی کامل به مصاف رقبای خود در بازیهای لیگ دو و جام حذفی فوتبال کشور بروند.

این دیدار که در عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار شد محک خوب و مناسبی برای شاگردان داریوش یزدی بود تا در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از هفته چهارم لیگ ، برنامه های تاکتیکی خود را مرور و اشکالات فنی خود را برطرف کنند.

کادرفنی تیم نفت گچساران در این دیدار دوستانه از اکثر بازیکنان خود استفاده کرد و گلهای این بازی را علی کرمی در دقیقه ۴۵ ، کوشا بهایی پور در دقایق ۴۷ و ۶۴ ، همچنین یحیی رحمانی در دقایق ۵۵ و ۶۳ به ثمر رساندند

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران بعد از انجام اولین بازی خود در هفته اول رقابتهای لیگ دو ، بدلیل تغییر برنامه بازیهای این تیم از سوی سازمان لیگ با وقفه ای یک ماهه در جریان دیدارهای خود در رقابتهای لیگ دو فصل جاری مواجه شد که با تصمیم کادرفنی  به جهت حفظ آمادگی تیم در این مدت ، چندین بازی تدارکاتی را در دستور کار خود قرار داد.

همچنین دیدار بعدی طلایی پوشان نفت گچساران در هقته چهارم رقابتهای لیگ دو فوتبال کشور در روز شنبه سوم مهرماه در مقابل تیم فولاد نوین اهواز در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای نفت گچساران خواهد بود.

 

 

در یک دیدار تدارکاتی؛  پیروزی پرگل نفتی های گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi