پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری دوره تعالی معنوی برای 500 مدرس ورزش همگانی

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری دوره تعالی معنوی برای ۵۰۰ مدرس ورزش همگانی کشور خبر داد. علی مجدآرا در همایش پیاده‌روی در یاسوج که به همت شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27527
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

کرونا :

برگزاری دوره تعالی معنوی برای 500 مدرس ورزش همگانی
برگزاری دوره تعالی معنوی برای 500 مدرس ورزش همگانی 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری دوره تعالی معنوی برای ۵۰۰ مدرس ورزش همگانی کشور خبر داد.
علی مجدآرا در همایش پیاده‌روی در یاسوج که به همت شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی و با حضور گسترده مردم به همراه مسؤولان برگزار شد با بیان اهمیت ورزش همگانی به ویژه پیاده‌روی همگانی گفت: باید این فرهنگ را بیش از پیش در کشور جا بیندازیم تا مردم به ورزش همگانی بیشتر روی بیاورند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه پیاده‌روی به دو صورت فردی و همگانی برگزار می‌شود اما بین آنها تفاوت زیادی وجود دارد، گفت: محققین در کشور انگلستان تحقیقی انجام داده‌اند که نشان‌دهنده اهمیت فوق‌العاده و تأثیر بالای پیاده‌روی همگانی است.
این مسؤول گفت: در این تحقیق تعداد ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر مورد تحقیق قرار گرفته‌اند؛ افرادی که پیاده‌روی دسته جمعی می‌کنند از حوصله کار بیشتر نسبت به کسانی که پیاده‌روی فردی می‌کنند برخوردار هستند و روحیه و نشاط بیشتری در انجام کارهای روزمره دارند.
مجدآرا در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مردم شهر یاسوج که در پیاده‌روی همگانی شرکت کرده بودند، تصریح کرد: پیاده‌روی و در کل ورزش همگانی در روابط اجتماعی و بهتر زندگی کردن با همنوعان تأثیر بسزایی دارد.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان در نشستی که هفته گذشته داشتیم تأکید بسیار زیادی بر افزایش و گسترش ورزش همگانی در کشور داشتند و تأکید کردند که مدیران‌کل و ادارات‌کل ورزش استان‌ها نیز به صورت منظم برنامه‌هایی داشته باشند.
وی به اقدامات و برنامه‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اخیر ما برگزاری دوره تعالی معنوی در شهر قم با حضور ۵۰۰ مدرس ورزش همگانی بود که آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
مجدآرا بیان کرد: مسابقات مهارت‌های فردی را در شهر همدان برگزار کردیم و همچنین مسابقات طناب‌زنی آقایان و بانوان را در گلستان داشتیم.
این مسؤول افزود: همچنین در راستای آمادگی جسمانی کلاس‌هایی برای آقایان و خانم‌ها در کشور برگزار می‌کنیم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi