چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم دربی 83 نمی خورد

دربی ۸۳ امروز از ساعت ۱۷:۰۰ آغاز می شود و استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می روند که اوضاع فعلا به نفع قرمزهاست.  شرایط دو تیم در جدول رده بندی نشان می دهد که کسب ۳ امتیاز برای هر دو تیم به شدت مهم و حیاتی است، در واقع پرسپولیس با کسب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27485
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

کرونا :

مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم دربی 83 نمی خورد

دربی ۸۳ امروز از ساعت ۱۷:۰۰ آغاز می شود و استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می روند که اوضاع فعلا به نفع قرمزهاست.

 شرایط دو تیم در جدول رده بندی نشان می دهد که کسب ۳ امتیاز برای هر دو تیم به شدت مهم و حیاتی است، در واقع پرسپولیس با کسب ۳ امتیاز می تواند روند شکست ناپذیری اش را حفظ کند و به صدر جدول برود، استقلال هم اگر ببرد می تواند خودش را تا رتبه دوازدهم بالا بکشد.

مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد، در صورت کسب تساوی، پرسپولیس با تراکتورسازی هم امتیاز می شود ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم باقی می ماند و استقلال هم با گسترش فولاد هم امتیاز خواهد شد، حتی اگر فولاد بتواند پدیده را شکست بدهد، استقلال ممکن است به قعر جدول سقوط کند.

باخت تیم های مقابل هم سبب اتفاقات جالبی می شود، منصوریان در آخرین فرصتش برای سرمربی گری در استقلال، اگر بتواند پرسپولیس را شکست بدهد، جایگاهش را برای هفته ها تضمین خواهد کرد و استقلال هم از بحران فعلی خارج می شود. پرسپولیس هم اگر پیروز دربی باشد شکست ناپذیری اش در دربی را به عدد ۱۰ می رساند.

 

img0329011198828

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi