جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اداره آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته موفقیت‌های زیادی کسب کرده است

سید ظهیرالدین پورالحسینی شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تبریک به مناسب فرارسیدن هفته معلم گفت: نامگذاری روز معلم به مناسبت شهادت استاد شهید مطهری عالم اندیشمند و بزرگ ایران اسلامی بود که نقش و جایگاهی مهم در مبانی اعتقادی و فکری نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است. وی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26636
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

کرونا :

اداره آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته موفقیت‌های زیادی کسب کرده است

سید ظهیرالدین پورالحسینی شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تبریک به مناسب فرارسیدن هفته معلم گفت: نامگذاری روز معلم به مناسبت شهادت استاد شهید مطهری عالم اندیشمند و بزرگ ایران اسلامی بود که نقش و جایگاهی مهم در مبانی اعتقادی و فکری نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از موفقیت‌های اداره آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته افزود: اداره آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کسب کرده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: کسب مقام برتر شورای آموزش و پرورش گچساران در میان ۱۴ اداره استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله موفقیت‌های این اداره در سال گذشته بوده است.

پورالحسینی کسب مقام نخست اداره آموزش و پرورش در شاخص انجمن اولیاء و مربیان کشور را از دیگر موفقیت‌های این اداره عنوان کرد و گفت: یکی از شاخصه‌های مهم در انجمن اولیا و مربیان کشور میزان جذب مشارکت‌های مردمی بوده که آموزش و پرورش گچساران در این خصوص موفق ظاهر شده است.

وی عنوان کرد: عدد جمع‌آوری شده در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۴ اداره ۲ میلیارد تومان بوده که این عدد در گچساران یک میلیارد تومان بوده است.

پورالحسینی یادآور شد: عدد پایه مشارکت‌های مردمی طی سال‌های گذشته ۶۰ میلیون تومان بوده که طی سال گذشته به یک‌میلیارد تومان رسیده است.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi