جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قطع مکرر آب، مردم راک را کلافه کرده است/ پاسخگو کیست؟

؛   قطع مکرر آب در این فصل گرم تابستان مردم دهستان راک شهرستان کهگیلویه را کلافه کرده است. مشکل کمبود آب راک از حدود یک سال و نیم پیش و پس از خشک شدن چاه اصلی تأمین آب شرب این دهستان شروع شده است و تاکنون ادامه دارد. بنابر این گزارش، چاه جایگزین هم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25781
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۰۲

کرونا :

قطع مکرر آب، مردم راک را کلافه کرده است/ پاسخگو کیست؟

؛

 

قطع مکرر آب در این فصل گرم تابستان مردم دهستان راک شهرستان کهگیلویه را کلافه کرده است.

مشکل کمبود آب راک از حدود یک سال و نیم پیش و پس از خشک شدن چاه اصلی تأمین آب شرب این دهستان شروع شده است و تاکنون ادامه دارد.

بنابر این گزارش، چاه جایگزین هم اکنون آماده بهره برداری برای تأمین آب آشامیدنی مردم راک است ولی به دلیل عدم برق کشی، تاکنون راه اندازی نشده است.

به گفته محمدشریف صدوقی؛ کارشناس ارشد برق و عضو شورای اسلامی دهستان راک ، اردیبهشت ماه امسال، مسئولین قول مساعد برای برق کشی این چاه و راه اندازی آن را داده بودند که این قول تاکنون محقق نشده است.

این عضو شورای دهستان راک گفت: حتی مردم و اعضای شورا پیشنهاد دادند که برای تآمین آب شرب مصرفی از تانکر استفاده شود که این موضوع نیز عملی نشد.

گفتنی ست که هم اکنون مردم راک به صورت جیره بندی و در زمان هایی محدود و کم در شبانه روز می توانند از آب لوله کشی استفاده کنند.

شایان ذکرست که علاوه بر قطع مکرر آب، مردم راک با قطع مداوم برق آن هم در این فصل گرم سال مواجه هستند که با توجه به افزایش دمای منطقه زندگی مردم را مختل کرده است.

دهستان راک در بخش سوق از توابع شهرستان کهگیلویه و در ۹ کیلومتری مرکز این شهرستان واقع شده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi