جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خطاب به تاجگردون؛ چرا چتر حمایتی را از سر نیروهای کارآ برداشتید؟

؛ حسین آذربو باسلام و احترام خدمت آقای دکتر تاج گردون نماینده محترم و توانمند شهرستان‌های گچساران و باشت؛ آقای دکتر تاج گردون بی‌شک طی عمر مبارک جمهوری اسلامی ایران؛ مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت نماینده‌ای شایسته‌تر از شما بخود ندیده و افتخاری بیشتر از این وجود ندارد که شخصیتی چون شما نمایندگی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25753
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴

کرونا :

خطاب به تاجگردون؛ چرا چتر حمایتی را از سر نیروهای کارآ برداشتید؟

؛

حسین آذربو

باسلام و احترام خدمت آقای دکتر تاج گردون نماینده محترم و توانمند شهرستان‌های گچساران و باشت؛

آقای دکتر تاج گردون بی‌شک طی عمر مبارک جمهوری اسلامی ایران؛ مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت نماینده‌ای شایسته‌تر از شما بخود ندیده و افتخاری بیشتر از این وجود ندارد که شخصیتی چون شما نمایندگی این مردم شریف انقلابی و محروم را بعهده داشته باشد.

اما آقای تاج گردون نمی‌دانم با آگاهی در بیراهه حرکت می‌کنید یا نمی‌دانید که راهی راکه برای خود تبیین کرده‌اید جز تخریب داشته‌ها و کشته‌هایتان و ضرر و عقب ماندگی موکلینتان محصولی نخواهد داشت. در توانمندی و هوشیاری شما شکی نیست اما اینهمه مسامحه و باج دهی از شخصیتی چون شما و به تعبیر شخصیتان «می‌رشکار» جای تعجب و بسی تعمق دارد!!؟؟

آقای دکتر تاج گردون هرچه تلاش‌های بی‌مثال، قابل تقدیر و مباهات دارید به‌‌ همان اندازه هم انتصابات ضعیف و حمایت‌های غیر قابل دفاع از اشخاص فاقد لیاقت دارید که جایگاه ملی و بومی شما را زیر سوال می‌برد از انتصاب مدیران ضعیف و چند چهره که بارانت شما بر مسند قدرت قرار گرفتند و مدعی مستقل بودند می‌کنند تا نزدیکانتان که به نام شما و بکام خود قدرت نمایی می‌کنند.

دکتر تاج گردون نماینده عزیز چرا چتر حمایتی خود را از سر نیروهای کارا و مردمی موجود در سیستم که به تصور مردم منتصب به شما هستند برداشتید تا باعث گستاخی مسئولین حاضر به حق و حقوق موکلینتان شود؟

چرا آن روز که مهندس عالی‌پور مدیر مناطق نفت خیز جنوب در افتتاحیه آبرسانی به ۱۷ روستا دکتر سعید غلامی را مورد شماتت قرار داد دفاع ننمودید؟

روابط خوب ایران و الجزایر در تمامی زمینه‌ها باید گسترش یابد/ پیام رییس جمهوری الجزایر برای دکتر روحانی
دنبال کنید

چرا لیست اعلام نیاز نیروی انسانی برای جذب در شرکت نفت گچساران که توسط معاونت نیروی انسانی تهیه شده را پیگیری نمی‌کنید که توسط مدیریت مناطق به پستوهای بی‌سرانجامی سپرده شده؟

چرا در زمان انتصاب مربی تیم فوتبال صنعت نفت گچساران توسط لابی مدیر مناطق و مدیر ورزش مناطق که با مخالفت سعید غلامی نماینده ورزش گچساران در جلسه مواجه و باعث عزل چندساعته و شرم آور وی شد از ایشان دفاع علنی ننمودید؟

چرا از فرماندار منتصب خود نمی‌پرسید که چرا به مراجعان خود در خصوص امور شرکت نفت ادعای عدم همسویی شما با آقای مهندس امین محمدی را می‌نماید و عدم همکاری مدیر نیروی انسانی که به تعبیر عمومی همسو‌ترین مدیر حال حاضر شرکت نفت با شماست را بیان می‌کند و از پس این چندچهرگی خود لابی گر اصلی در دفتر مدیرعامل نفت گچساران می‌باشد؟

آقای دکتر تاج گردون نماینده محترم و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی این نوشته برای توهین و کوچک نمودن شما و عملکردتان در اذهان عمومی نگاشته نشده بلکه برای یادآوری آرمان و آرزوهایی به تقریر درآمد که با حضور شما در کارزار انتخاباتی در دلهای این مردم محروم جوانه زد و اگر برهمین منوال ادامه یابد هم جوانه خواهد خشکید و هم اقتدار شما خواهد شکست.

در پایان چند مورد از خواسته‌های عمومی موکلینتان را که شعارهای تبلیغاتیتان براساس آن‌ها شکل گرفت را صرفا و فقط جهت یادآوری به حضور یادآوری می‌کنم:

۱) عزل مدیران نالایق و انتصاب مدیران پاسخگو به مردم نه گزارش نویس شخصی شما.

۲) تعهد شما بر فعال شدن بخش‌های خصوصی و اشتغال جوانان جویای کار.

رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
دنبال کنید

(پروژ پتروشیمی و پروژه‌های نیمه کاره شهرداری)

۳) قول مساعدت در امر پیگیری تعیین وضعیت نیروهای شرکتی سازمان‌ها بخصوص نیروهای پیمانکاری و قراردادی شرکت نفت.

۴) تبدیل گچساران به آرمان شهر اقتصادی و بوجود آوردن منطقه ویژه اقتصادی.

آقای دکتر تاج گردون یادآوری می‌کنم که دور اول وکالت شما تمام شده و از دور دوم تنها سه سال و چند ماه باقی مانده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi