پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید وزیر صنعت از کارخانه سیمان یاسوج

؛ وزیر صنعت و معدن در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه سیمان یاسوج بازدید کرد. محمد‌رضا نعمت‌زاده در بدو ورود به شهر یاسوج از کارخانه سیمان یاسوج واقع در منطقه جهان‌آباد دشت‌روم بازدید کرد. در این بازدید علی وفائیان مدیر کارخانه سیمان یاسوج گفت: این کارخانه با ظرفیت ۷۰۰ تن در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25694
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

کرونا :

بازدید وزیر صنعت از کارخانه سیمان یاسوج

؛

وزیر صنعت و معدن در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه سیمان یاسوج بازدید کرد.
محمد‌رضا نعمت‌زاده در بدو ورود به شهر یاسوج از کارخانه سیمان یاسوج واقع در منطقه جهان‌آباد دشت‌روم بازدید کرد.

در این بازدید علی وفائیان مدیر کارخانه سیمان یاسوج گفت: این کارخانه با ظرفیت ۷۰۰ تن در روز کار می‌کند.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۶۰ نفر پرسنل قراردادی و ۶۰ نفر پیمانکار در این کارخانه هستند که در مجموع این کارخانه برای ۲۲۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

وفائیان با اشاره به اینکه کارخانه سیمان یاسوج در سال ۸۳ راه‌اندازی شده است، افزود: کارخانه در حال حاضر بیش از ظرفیت خود تولید دارد.

وی فروش محصول و عدم صادرات سیمان یاسوج را از مشکلات مهم این کارخانه دانست و گفت: مهم‌ترین مشکل کارخانه فروش محصول است که واردات سیمان از استان‌های همجوار مشکلاتی را برای بازار این محصول ایجاد کرده است.
وی از وزیر صنعت درخواست کرد؛ در صورتی که مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به این کارخانه اختصاص داده شود، قادر خواهیم بود تولید خود را از ۷۰۰ تن به ۱۲۰۰ تن افزایش دهیم.
به گزارش کبنا،وزیرصنعت، معدن و تجارت در سفر دور روزه به کهگیلویه وبویراحمد از چند طرح صنعتی در دست اجرا از جمله پتروشیمی گچساران، پتروشمی دهدشت، سیمان مارگون و دناصنعت یاسوج بازدیدخواهد کرد.

 
دریافت لوح نقره سازمان محیط زیست کشور توسط کارخانه سیمان یاسوج

رئیس ایمنی بهداشت و محیط زیست کارخانه سیمان یاسوج از دریافت لوح نقره سازمان محیط زیست کشور توسط کارخانه سیمان یاسوج خبر داد.
سید نصرالدین موسوی امروز در بازدید وزیر صنایع و معادن از کارخانه سیمان یاسوج اظهار کرد: یکی از برنامه‌های بسیار مهم کارخانه سیمان یاسوج توجه به مسائل زیست محیطی است.

نصب کپسول آتش نشانی را به چه شرکتی بدهیم ؟
دنبال کنید

رئیس ایمنی بهداشت و محیط زیست کارخانه سیمان یاسوج با تأکید بر رعایت مسائل زیست محیطی افزود: از مجموع ۱۳ هکتار فضای موجود در این کارخانه ۱۱ هکتار آن به فضای سبز و درختکاری اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی استانداردهای لازم برای این کارخانه را در نظر گرفتیم، گفت: یکی از دستاوردهای این کارخانه دریافت لوح نقره سازمان محیط زیست کشور به دلیل رعایت مسائل زیست محیطی است.

این مسؤول ادامه داد: از سه سال پیش تاکنون برنامه‌ای در دستور کار داریم که آلودگی زیست محیطی توسط این کارخانه در منطقه ایجاد نشود.

موسوی به برنامه‌های مدنظر برای جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی اشاره کرد و افزود: افزایش تراکنش‌ برق به ولتاژ بالا، آماده به کار بودن ۱۳ عدد بک سیستم فعال جهت جذب غبار و آماده به کار بودن دو عدد بک سیستم در کارخانه سیمان یاسوج ازجمله برنامه‌ها برای حفظ مسائل زیست محیطی است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال دریافت نشان برتر ایمنی در کشور هستیم، گفت: انتظار داریم وزیر صنایع برای تأمین تجهیزات ایمنی به ما کمک کند تا تجهیزات بیشتری در اختیار ما قرار گیرد.

این مسؤول تصریح کرد: این کارخانه نیازمند تجهیز در بحث آمبولانس است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi