جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمع‌آوری ۱۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد/ یاسوج در صدر انشعابات غیرمجاز

؛ سیدیعقوب فرجی صبح امروز در بازدید از تأسیسات آب شرب شهر یاسوج اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب است. معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۴ هزار و چهارصد رشته انشعاب غیرمجاز آب به مجاز تبدیل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25691
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۷:۴۶

کرونا :

جمع‌آوری ۱۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد/ یاسوج در صدر انشعابات غیرمجاز

؛

سیدیعقوب فرجی صبح امروز در بازدید از تأسیسات آب شرب شهر یاسوج اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۴ هزار و چهارصد رشته انشعاب غیرمجاز آب به مجاز تبدیل شدند و در مدت سپری شده از سال جاری  نیز بیش از یک هزار و چهارصد رشته  انشعاب غیرمجاز آب در سطح شهرهای استان جمع‌آوری شد.

وی میزان مصرف آب هر انشعاب غیرمجاز را چهار تا هفت برابر انشعاب مجاز دانست و گفت: این موضوع در فصول گرم سال و با کاهش سطح آبهای زیر زمینی و کمبود آب بیشتر خود را نشان می‌دهد.

فرجی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد عزم خود را برای جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز جزم کرده است، تصریح کرد: شهرهای یاسوج و مادوان بیشترین انشعاب غیرمجاز را داشته اند که همین موضوع خود مشکلات بیشتری را برای شهروندان این شهرها به وجود آورده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان هم‌استانی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز و هدر رفت آب، مراتب را به  سامانه ۱۲۲ و اتفاقات ادارات تابعه شرکت آب و فاضلاب در شهرهای مختلف استان اطلاع دهند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi