پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک جوان ۲۷ ساله در حادثه انفجار در گچساران به شدت مصدوم شد/بر اثر انفجار یک واحد مسکونی تخریب شد

کامبیز افشین پور ریئس آتش نشانی گچساران در گفتگو با صالح الماسی خبرنگار کرونا گفت: یک حادثه انفجار واحد مسکونی در ساعت۱۷:۵۷دقیقه در خیابان ترابری پانصد دستگاه اتفاق افتاد که همکاران ما خودشان را به محل حادثه رساند. وی در مورد علت این انفجار چنین گفت :  حفاری پیمانکار اداره آب در نزدیکی این ساختمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25683
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

کرونا :

یک جوان ۲۷ ساله در حادثه انفجار در گچساران به شدت مصدوم شد/بر اثر انفجار یک واحد مسکونی تخریب شد

کامبیز افشین پور ریئس آتش نشانی گچساران در گفتگو با صالح الماسی خبرنگار کرونا گفت: یک حادثه انفجار واحد مسکونی در ساعت۱۷:۵۷دقیقه در خیابان ترابری پانصد دستگاه اتفاق افتاد که همکاران ما خودشان را به محل حادثه رساند.
وی در مورد علت این انفجار چنین گفت :  حفاری پیمانکار اداره آب در نزدیکی این ساختمان در حال انجام بود و بر همین اساس حدسهای زده می شود اما علت اصلی را نشتی گاز به درون منزل اعلام می کنیم .
ریئس آتش نشانی گچساران تصریع کرد:  یک جوان ۲۷ به نام صادق حاتمی در این حادثه ۴۰ درصد دچار سوختگی  شد که وی را به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال می دهند که مصدوم به تشخیص بیمارستان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اعزام گردید.
افشین پور در خصوص خسارت این حادثه انفجار چنین گفت : این واحد مسکونی به شدت خسارت دید است و برای کارشناسی بیشتر چون در شب نمی شود کارشناسی خوبی صورت گیرد فردا به محل می روم و محل و مقدار دقیق حسارت را مورد بررسی قرار می دهیم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi