جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خادمی خطاب به کیانی: از مغز استفاده بیشتری بردید (+تصاویر)

؛ در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از دست‌اندرکاران ساخت فضای جدید اتاق بازرگانی یاسوج تقدیر شد. سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امشب به همراه معاون امور اقتصادی خود، مدیرکل امور اقتصادی استان و برخی از مسؤولان و کارشناسان اقتصادی از ساختمان جدید اتاق بازرگانی یاسوج بازدید به عمل آورد. در این بازدید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25682
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

کرونا :

خادمی خطاب به کیانی: از مغز استفاده بیشتری بردید (+تصاویر)

؛

در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از دست‌اندرکاران ساخت فضای جدید اتاق بازرگانی یاسوج تقدیر شد.
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امشب به همراه معاون امور اقتصادی خود، مدیرکل امور اقتصادی استان و برخی از مسؤولان و کارشناسان اقتصادی از ساختمان جدید اتاق بازرگانی یاسوج بازدید به عمل آورد.

در این بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عوامل اجرا و ساخت این فضای جدید قدردانی کرد و گفت: ساخت این فضا همراه با سلیقه بوده و مکانی خوب برای برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح استان به خصوص در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساخت این ساختمان مشخص شده است که بیشتر از مغز استفاده برده شده است تا پول.

وی افزود: در انجام برخی کارهای بزرگ حتماً لازم نیست که پول داشته باشی، بلکه با استفاده از فکر و تدبیر و به کارگرفتن مغز می‌توان کارهای بزرگتری انجام داد.

همچنین در این بازدید جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه ریالی از استان صرف ساخت این مجموعه نشده است، اظهار کرد: مبلغ ۵٫۵ میلیارد تومان از محل اعتبارت اتاق بازرگانی ایران برای ساخت این مجموعه در اختیار ما قرار گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: این مکان دارای همه امکانات بوده و جایگاهی مناسب و در شأن بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاری در استان به شمار می‌رود.

قرار است این ساختمان با حضور وزیر صنعت استارت کار خود را زده و اولین برنامه‌ای که در آن به صورت رسمی برگزار می‌شود کارگروه رفع موانع تولید با حضور نعمت‌زاده وزیر صنعت خواهد بود.

سه اثر در قالب سخنرانی و قالب پوستر امروز ارائه و معرفی می‌شود
دنبال کنید

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi