جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور داوران کهگیلویه و بویراحمدی در کلاس لیگ برتر فوتبال کشور

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو داور هم استانی در کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر کشور حضور خواهند یافت. سید پرویز موسوی امروز در نشست با کمیته و دپارتمان داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اعضا برگزار شد اظهار کرد: در چند سال اخیر داوری فوتبال استان کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25467
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

کرونا :

حضور داوران کهگیلویه و بویراحمدی در کلاس لیگ برتر فوتبال کشور

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو داور هم استانی در کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر کشور حضور خواهند یافت.
سید پرویز موسوی امروز در نشست با کمیته و دپارتمان داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اعضا برگزار شد اظهار کرد: در چند سال اخیر داوری فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور ارتقا یافته است.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در لیگ‌های مختلف کشوری و در رده‌های مختلف داوران هم استانی از دهه گذشته تاکنون مسابقات مهم و زیادی را سوت زده و قضاوت کرده‌اند که افتخاری برای فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد است.

این مسؤول گفت: داوران فوتبال ما در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر چیز به دانش‌افزایی روی آورده و اکنون از با دانش‌ترین داوران فوتبال کشور را در استان خود شاهد هستیم.

موسوی افزود: در زمینه آمادگی بدنی نیز داوران هم استانی در بهترین شرایط بدنی قرار دارند چرا که برای حضور در سطح اول داوری فوتبال باید علاوه بر دانش داوری از آمادگی بدنی خوبی نیز برخوردار بود.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه داوران هم استانی بدون چشم داشت و با کنار گذاشتن هرگونه حاشیه به فکر کمک به رشد فوتبال کشور و استان هستند، افزود: در استان داوران مطالباتی دارند اما با سعه صدر هم اکنون نیز در حال کمک به فوتبال استان بدون در نظر گرفتن مشکلات هستند.

وی حضور در کلاس‌های داوری و توجیهی در سطح استانی و ملی را یکی از برنامه‌های هیأت فوتبال استان برای داوران هم استانی ذکر کرد و گفت: در جدیدترین برنامه‌ای که فدراسیون فوتبال تدارک دیده داوران و کم داوران منتخب کشور در کلاس توجیهی لیگ برتر فوتبال شرکت خواهند کرد.

استخدام در ۱۴ سازمان دولتی فروردین ۹۴
دنبال کنید

موسوی افزود: روح‌الله شریفی داور ملی هم استانی و همچنین محمد راهی کمک داور ملی از کهگیلویه و بویراحمد در کلاس توجیهی فدراسیون فوتبال شرکت خواهند کرد.

این مسؤول گفت: این کلاس در روز ۲۵ تیرماه امسال در محل هتل المپیک تهران آغاز و در روز ۲۸ تیرماه خاتمه پیدا می‌کند.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این دوره توجیهی که قبل از برگزاری لیگ برتر فوتبال کشور برگزار می‌شود هر یک از داوران و کمک داوران باید بتوانند در تست‌ها و آزمون‌های کمیته داوران فدراسیون فوتبال موفق عمل کنند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi