پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حمله شدید پایگاه خبری تدبیر و امید به تاجگردون / آقای تاجگردون حر باش!

خدا رحمت کند مرحوم بازرگان را . سیاستمدار اخلاقی که در تلاطم نخستین روزهای انقلاب ۵۷ سکان اجرایی کشور را دست گرفت.  در آن روزهای پر هیاهو  بختیار بعنوان نخست وزیر منصوب شاه هم مدعی حکومت بود. مرحوم بازرگان که همواره به زبان ساده و به قول معروف  غیر  سیاسی سخن می گفت در دانشگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25315
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

کرونا :

حمله شدید پایگاه خبری تدبیر و امید به تاجگردون / آقای تاجگردون حر باش!

خدا رحمت کند مرحوم بازرگان را . سیاستمدار اخلاقی که در تلاطم نخستین روزهای انقلاب ۵۷ سکان اجرایی کشور را دست گرفت.  در آن روزهای پر هیاهو  بختیار بعنوان نخست وزیر منصوب شاه هم مدعی حکومت بود. مرحوم بازرگان که همواره به زبان ساده و به قول معروف  غیر  سیاسی سخن می گفت در دانشگاه تهران نخست وزیر بر جا مانده از رژیم سابق را خطاب قرار داد و گفت:   «ای بختیار لر! بیا بشو مانند حر و دولت را رها کن.»

به واقع مهندس بازرگان با شناختی که از قوم و نژاد بختیار داشت نه از درب سیاست و تهدید و تطمیع وارد شد و نه قدرت و مکنت خود و انقلابیون تازه نفس را به رخ  رقیب کشاند.  بختیار لر بود و فرهنگ قوم لر با خصلت های نیکویی همچون آزادگی و حقیقت طلبی و حق گویی عجین بود و مهندس بازرگان با چنین شناختی از قوم لر بختیار را خطاب کرد.

حکایت این روزهای ما بی شباهت به تلاطم دوران نخست وزیر فقید مهندس بازرگان نیست . فیش های حقوقی با ارقام محیر العقول شاید کمی هم دیرهنگام  افشا شد .  اما خوشبختانه در دنیای امروز به اعتبار رسانه های جمعی و  بویژه رسانه های دیجیتالی هیچ فسادی نمی تواند در حاشیه امن قرار گیرد.

لیک خط و نشان کشیدن های برخی از کسانی که خود سالها در این حوزه ها از مواهب چنین مناصبی برخوردار بودند و  حقوق های چند ده میلیونی و پاداش های چند هزار دلاری را به انحاء مختلف و  دور از چشم مردم به جیب میزدند کمی تعجب برانگیز می نمود.  اصلا  شاید بهتر باشد در این ماه رمضان و با زبان روزه حرفی نزنیم که خدای ناخواسته مشغول الذمه کسی شویم. اجازه  دهید کاملا خوشبینانه به موضوع نگاه کنم.  غلامرضا تاجگردون  در بحبوحه فیش های حقوقی مدیران بیمه مرکزی با انتشار یادداشتی وزیر اقتصاد را بعنوان مقصر خطاب قرار داد که باید جوابگو باشد. راقم این سطور با خوش بینی نسبت به حساسیت آقای تاجگردون قضاوت می کند. اما اکنون که فیش هایی از دیگر سازمان ها و وزارتخانه ها و صندوق های مهم مالی نظیر صندوق توسعه ملی که از قضای روزگار از دوستان نزدیک آقای تاجگردون هم هستند  و  رکورد جدیدی از دریافتی های مدیریتی را برای ثبت در گینس خلق کرده است این کمترین حق را برای خود  و همه مردم  قایل است که از آقای تاجگردن در برابر افکار عمومی شفاف و صریح بپرسد : جناب آقای تاجگردون! موضع تان در برابر دریافتی های رفقایت در صندوق توسعه ملی چیست؟ آقای تاجگردون ! آیا برای مدیر عامل صندوق توسعه ملی و قایم مقامش دریافت این مبلغ حقوق و پاداش را مشروع می دانید؟ آیا دریافت پول هایی به نام کمک هزینه  ورزش و فراغت فرزندان سید صفدر حسینی  که در هیچ سند مالی در تاریخ مشابه آن را نخواهیم دید  را هم مشروع و قانونی می دانید؟ آیا با همان شدت و  حدتی که خطاب به وزیر  نامه پراکنی کردید و ایشان را مقصر معرفی کردید برای رفقای خودت در صندوق توسعه ملی ( و به قول مخالفین دولت صندوق توسعه جیب شخصی) هم  قصوری قایل هستید؟ آیا خطاب به صفدر حسینی هم که فیش حقوقی اش موجب بهت و حیرت  همه طرفداران دولت گردید دست به قلم می شوید؟ آیا در برابر پرونده حقوق و دستمزد صفدر حسینی که همه طرفداران دولت را در برابر مخالفین خلع سلاح کرد هم سخنی بر زبان می رانید؟ آیا عملکرد صفدر حسینی و دیگر رفقایت در صندوق توسعه ملی را  محکوم می کنید؟

بخش عمده تفحص از سازمان چای فرمایشی است/ اتهام باج‌خواهی را با طرح شکایت پیگیری می کنیم
دنبال کنید

غلامرضا تاجگردون در شرایطی که کوس رسوایی رفقایش بخاطر فیش های محیرالعقول عرق شرم بر جبین هم حزبی هایش نشانده و  او را خجل زده نموده است برای فرار از پاسخگویی بار دیگر نامه پراکنی و غوغاسالاری را تنها راه سرپوش گذاشتن بر آن همه شرمساری ها دیده و اینک با خطاب قرار دادن رئیس جمهور محبوب مسئولیت همه قوا را به ایشان یادآوری کرده است ٬ غافل از این واقعیت که خود نیز در مقام نمایندگی مجلس و بویژه ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مسئولیت قانون گذاری و نظارتی مهمی در این خصوص داشته است و  با توسل به شیوه های نخ نمای « فرار به جلو» نمی توان خود را از پاسخگویی نجات دهد.

جناب تاجگردون ! اکنون افکار عمومی منتظر واکنش شما بعنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در برابر سوء استفاده های رفقایتان از منابع صندوق توسعه ملی هستند.  اکنون مردم از شما توقع پاسخگویی دارند نه مطالبه گری های مضحک!

آقای تاجگردون!اجازه بدهید شما را مقصرترین نماینده در این ماجرا معرفی کنم. شما که هم سابقه کار در صنعت بیمه را دارید و هم در مسئولیت های مرتبط با فعالیت بانکی تجربه دارید و هم اینک برای چندمین سال از دوره نمایندگی تان را در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس.

پشت سر می گذارید و اینک با شیطنت تمام ژست مطالبه گری گرفته اید و به وزیر اقتصاد دانشمند و رئیس جمهور خدوم حمله ور می شوید مقصر اصلی این ماجرا هستید.

مردم حق دارند موضع شما را بدانند.  خدای ناخواسته نمی خواهید که با سوء استفاده از جایگاه خود و با بی حرمتی به افکار عمومی  هر جا منافع شخصی حکم کرد ژست حقیقت طلبی بگیرید و هر زمان هم منافع شخصی تان اقتضاء کرد آزادگی خود را به پای زد و بندهای سیاسی ذبح کنید. چرا که در این صورت سخن مرحوم بازرگان خطاب به بختیار را باید یادآوری کرد و گفت: آقای تاجگردون لر! حر باش و منصب نمایندگی را رها کن.

هیچ هواگردی در آسمان کشور وجود ندارد که برای ما قابل رؤیت نباشد
دنبال کنید

 

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مظفری دوشنبه , 11 مرداد 1395 - 5:52

عین واقعیت را گفته تاج گردون بایدخودرا اصلاح کند

logo-samandehi