جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

داوران والیبال فارس زیر نظرمدرس نفت وگاز گچساران آموزش دیدند

[ad_1]   براسا این گزارش، در دوره داوری درجه ۳ والیبال  که در شهرستان مهر استان فارس برگزار شد، ۲۰ نفر از داوران رشته ورزشی والیبال با حضور در کلاس آموزشی زیر نظرفولادی وندا داور بین المللی والیبال کشور که در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شاغل است آموزش های لازم را دیدند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24664
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

کرونا :

داوران والیبال فارس زیر نظرمدرس نفت وگاز گچساران آموزش دیدند

[ad_1]

 

براسا این گزارش، در دوره داوری درجه ۳ والیبال  که در شهرستان مهر استان فارس برگزار شد، ۲۰ نفر از داوران رشته ورزشی والیبال با حضور در کلاس آموزشی زیر نظرفولادی وندا داور بین المللی والیبال کشور که در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شاغل است آموزش های لازم را دیدند.

امید فولادی وندا مدرس این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگار نفت افزود: این دوره آموزشی به دعوت هیئت والیبال شهرستان مهر استان فارس برگزار شد و از سطح کیفی خوبی نیز برخوردار بود.

فولادی وندا تصریح کرد: به روز رسانی داوران والیبال یکی از از وظایف کمیته آموزش فدراسیون والیبال کشور است که بااعزام مدرسان به مناطق مختلف کشور در بالابردن سطح علمی داوران والیبال کشور نقش اساسی ایفا میکند.

تنها مدرس داوری استان کهگیلویه و بویراحمد شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: در صورت درخواست هیئت والیبال استان کهگیلویه وبویراحمد برگزاری این دوره ها برای داوران هم استانی نیز امکان پذیر است.

این داور بین المللی والیبال کشور، استعدادیابی و توجه بیشتر به رشته ورزشی والیبال در استان کهگیلویه و بویراحمد را یکی از نیازهای اصلی هیئت والیبال استان کهگیلویه وبویراحمد دانست.

فولادی وندا یادآور شد: تنها تیم قهرمانی فعال در رشته والیبال استان تیم والیبال نشسته نفت و گاز گچساران است که بایستی با تقویت استعدادهای بومی درسال های آینده از بازیکنان بومی در این تیم بیشتر بهره ببریم .

داوران والیبال فارس زیر نظرمدرس نفت وگاز گچساران آموزش دیدند 5

داوران والیبال فارس زیر نظرمدرس نفت وگاز گچساران آموزش دیدند 6

داوران والیبال فارس زیر نظرمدرس نفت وگاز گچساران آموزش دیدند 7

 

داوران والیبال فارس زیر نظرمدرس نفت وگاز گچساران آموزش دیدند
[ad_2]

لینک منبع by لینکهای مرتبط

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi