جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ملت برای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی مصمم است/ راه امام توسط خلف صالح ایشان به خوبی در کشور، منطقه و جهان دنبال می شود/ اقتصاد مقاومتی، رونق و اشتغال، اهداف امروز انقلاب است/ تسلیت ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

[ad_1] خداوند با عنایت خود دلها را به بهترین سمت هدایت کرد و انتخاب صالح ترین فرد از سوی اعضای خبرگان برای دوستان جمهوری اسلامی در جهان امیدوار کننده و موجب یاس و ناامیدی دشمنانی شد که چشم به روزهای پس از امام در این کشور دوخته بودند حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24568
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

کرونا :

ملت برای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی مصمم است/ راه امام توسط خلف صالح ایشان به خوبی در کشور، منطقه و جهان دنبال می شود/ اقتصاد مقاومتی، رونق و اشتغال، اهداف امروز انقلاب است/ تسلیت ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

[ad_1]

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه و در جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه امروز اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال برای جوانان و بهبود معیشت و زندگی مردم از هدف های مهم انقلاب به شمار می رود، تاکید کرد: این اهداف با اتحاد، انسجام ، اعتدال و هماهنگی میان همه ارکان کشور و مردم، دست یافتنی و قابل تحقق هستند.

رییس جمهوری با تسلیت ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،۱۴ خرداد سال ۶۸ را روز غم انگیز و تلخی برای ملت ایران توصیف کرد و افزود: مردم ما از امام(ره)، درس ایستادگی و مقاومت در مسیر استقلال و عزت را به خوبی آموختند.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با ویژگی های منحصر به فرد، توانستند بصورتی استثنایی در تاریخ انقلاب های جهان، نهضت اسلامی را هدایت و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند، گفت: نهضت اسلامی در ایران به هیچ کشور و قدرتی وابستگی نداشت و اتکای امام از ابتدا بر مردم بود و ایشان به طور مستقیم با افکار عمومی جامعه در تماس بودند.

رییس جمهوری ادامه داد: امام خمینی(ره) در آن دوران ضمن اینکه به مسائل اسلامی و تخلف و تعدی رژیم از موازین اسلامی توجه داشتند، همواره بر اجرای قانون اساسی در کشور هم تاکید و آرمان های انقلاب را در سطح وسیعی برای مردم و جوانان تبیین می کردند.

نحوه ورود به فارکس در ایران + دوره رایگان Forex
دنبال کنید

دکتر روحانی با اشاره به مسیر وقایع و حوادثی که در جریان نهضت اسلامی به وقوع پیوست ، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با اتصال به خداوند، شهامت، ایستادگی، رشادت و اعتماد به روحیه ملت، توانستند انقلاب اسلامی را به ثمر برسانند.

رییس جمهوری تشکیل نظام جمهوری اسلامی با رای قاطع و حداکثری مردم وپایه ریزی ارکان نظام در اولین سال پس از پیروزی انقلاب را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: این نشان از تدبیر و بینش بالای امام راحل دارد. ایشان به گونه ای عمل می کردند که نه تنها با معیار های متدینین بلکه با شاخص های دموکراسی در جهان نیز تطبیق داشت.

دکتر روحانی اظهارداشت: پیوستگی و علاقه مردم به راه و خط امام خمینی(ره) نشان می دهد که مردم ما وفادارترین ملت به رهبری خود بوده و هستند و در این مسیر ثابت قدم خواهند بود.

رییس جمهوری، اقدام مجلس خبرگان رهبری پس از ارتحال امام خمینی(ره) در انتخاب جانشین به حق امام، در کوتاه‌ترین زمان ممکن را بسیار با اهمیت و تاریخی عنوان کرد و گفت: خداوند با عنایت خود دلها را به بهترین سمت هدایت کرد و انتخاب صالح ترین فرد از سوی اعضای خبرگان برای دوستان جمهوری اسلامی در جهان امیدوار کننده و موجب یاس و ناامیدی دشمنانی شد که چشم به روزهای پس از امام در این کشور دوخته بودند.

دکتر روحانی با بیان اینکه امروز راه و خط امام توسط خلف صالح ایشان به خوبی در کشور، منطقه  و جهان دنبال می شود، اظهارداشت: با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) به رهبری انقلاب، پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم سالاری حتی یک روز هم بر زمین نیفتاد و این انتخاب در آن دوران غم و اندوه، موجب آرامش و خوشحالی ملت ایران گردید.

تیم فوتبال پرسپولیس در اردبیل اردو زد
دنبال کنید

رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد همه ملت ایران و مسوولان با هدایت های رهبری معظم انقلاب، راه و آرمان امام راحل را به خوبی دنبال کرده و ادامه دهند.

 

ملت برای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی مصمم است/ راه امام توسط خلف صالح ایشان به خوبی در کشور، منطقه و جهان دنبال می شود/ اقتصاد مقاومتی، رونق و اشتغال، اهداف امروز انقلاب است/ تسلیت ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی 3“>

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi