شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشور در بحران آسیب‌های اجتماعی/ تعداد مراکز ترک اعتیاد شیراز بیشتر از کتابخانه‌های آن است

[ad_1] اکبری: کشور در بحران آسیب‌های اجتماعی/ تعداد مراکز ترک اعتیاد شیراز بیشتر از کتابخانه‌های آن است سرویس اجتماعی نماینده مردم شیراز در مجلس دهم، بیکاری را عمده عامل شیوع آسیب‌های اجتماعی در کشور برشمرد و گفت: دستگاه های نظامی، قضایی، امنیتی، اجرایی ونظارتی به صورت همزمان برای حل آسیب‌‌های اجتماعی وارد عمل شوند. سه‌شنبه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24523
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

کشور در بحران آسیب‌های اجتماعی/ تعداد مراکز ترک اعتیاد شیراز بیشتر از کتابخانه‌های آن است

[ad_1]

اکبری:

کشور در بحران آسیب‌های اجتماعی/ تعداد مراکز ترک اعتیاد شیراز بیشتر از کتابخانه‌های آن است

سرویس اجتماعی
نماینده مردم شیراز در مجلس دهم، بیکاری را عمده عامل شیوع آسیب‌های اجتماعی در کشور برشمرد و گفت: دستگاه های نظامی، قضایی، امنیتی، اجرایی ونظارتی به صورت همزمان برای حل آسیب‌‌های اجتماعی وارد عمل شوند.

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۶

کشور در بحران آسیب‌های اجتماعی/ تعداد مراکز ترک اعتیاد شیراز بیشتر از کتابخانه‌های آن است

علی اکبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به رونمایی سند چشم‌انداز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: رفع معضلات اجتماعی موضوعی فرابخشی و چندوجهی بوده و دستگاه های نظامی، قضایی، امنیتی و اجرایی ونظارتی باید همزمان با هم برای رفع آسیب های اجتماعی در کشور اقدام کرده و گام بردارند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مسئولان باید در وهله اول شیوع آسیب‌های اجتماعی را در کشور باور داشته و نباید در حل آن فقط به شعار اکتفا کنند، تصریح کرد: سپس با درنظر گرفتن نوع، میزان و چگونگی آسیب های اجتماعی راهکارهای لازم و اصولی را اتخاذ کنند.

وی شیوع آسیب‌هایی مانند طلاق، سرقت، زورگیری و  اعتیاد در کشور را معلول معضل بیکاری دانست و یادآور شد: دولت باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اهتمام ویژه ای در راستای سرمایه گذاری برای رونق کسب و کار داشته باشد زیرا اگر آسیب های اجتماعی با این سرعت ادامه یابد در آینده ای نزدیک جامعه را با مشکلات زیادی مواجه خواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، بیکاری را مهمترین معضل کشور عنوان کرد وگفت: به طور قطع برای مقابله با معضلات اجتماعی باید فرصت های شغلی در کشور فراهم شود.

بازگشایی دفتر لوک اویل در ایران
دنبال کنید

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه تعداد مراکز ترک اعتیاد شیراز از کتابخانه‌های این شهر بیشتر است، تصریح کرد: این معضل نشانه بی توجهی مسئولان نسبت به رفع آسیب های اجتماعی و توجه به مطالبات جوانان است.

پایان پیام

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi