شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مربیان لیگ برتری تماشاگر ویژه دیدار پلی آف لیگ دسته دوم هستند

[ad_1]   براساس این گزارش، عبدالله ویسی، نعیم سعداوی، کریم بوستانی و داریوش یزدی به دعوت باشگاه نفت و گاز گچساران همراه تماشاگران پرشور گچسارانی این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد. رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر افزود: با توجه به حساسیت بالای دیدار پلی آف لیگ دسته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24443
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

کرونا :

مربیان لیگ برتری تماشاگر ویژه دیدار پلی آف لیگ دسته دوم هستند

[ad_1]

 

براساس این گزارش، عبدالله ویسی، نعیم سعداوی، کریم بوستانی و داریوش یزدی به دعوت باشگاه نفت و گاز گچساران همراه تماشاگران پرشور گچسارانی این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر افزود: با توجه به حساسیت بالای دیدار پلی آف لیگ دسته دوم و از آنجا که در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز قرارداریم از مربیان لیگ برتری برای تماشای بازی دعوت شده است.

محمد حبیبی نژاد اظهارامیدواری کرد حضور این مربیان تراز اول فوتبال کشور در گچساران بتواند راهی برای حضور بازیکنان با استعداد بومی و تقویتی تیم نفت و گاز گچساران در انتقال به تیم های سطح اول کشور باشد.

حبیبی نژاد افزود: در روز بازی پلی آف مهمان دیگر نیز از مدیریت ورزش مناطق نفتخیز برای تماشای این دیدار حساس و تماشایی دعوت بعمل آمده است.

براساس این گزارش، دیدار برگشت پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال روز سه شنبه ۱۱ خرداد ۹۵ بین دو تیم نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار خواهد شد.

مربیان لیگ برتری تماشاگر ویژه دیدار پلی آف لیگ دسته دوم هستند
[ad_2]

لینک منبع by لینکهای مرتبط

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi