چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کم کاری سازمان جنگل‌ها در برخورد با قاچاقچیان چوب/ دولت لایحه حمایت از جنگل‌بانان را به مجلس ارسال کند

[ad_1] لاهوتی: کم کاری سازمان جنگل‌ها در برخورد با قاچاقچیان چوب/ دولت لایحه حمایت از جنگل‌بانان را به مجلس ارسال کند سرویس اجتماعی نماینده مردم لنگرود در مجلس با تاکید بر وجود خلاءهای قانونی در زمینه اختیارات جنگل‌بانان، از دولت خواست تا برای افزایش اختیارات جنگل بانان و حمایت از آنان لایحه‌ای به مجلس ارسال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24438
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

کم کاری سازمان جنگل‌ها در برخورد با قاچاقچیان چوب/ دولت لایحه حمایت از جنگل‌بانان را به مجلس ارسال کند

[ad_1]

لاهوتی:

کم کاری سازمان جنگل‌ها در برخورد با قاچاقچیان چوب/ دولت لایحه حمایت از جنگل‌بانان را به مجلس ارسال کند

سرویس اجتماعی
نماینده مردم لنگرود در مجلس با تاکید بر وجود خلاءهای قانونی در زمینه اختیارات جنگل‌بانان، از دولت خواست تا برای افزایش اختیارات جنگل بانان و حمایت از آنان لایحه‌ای به مجلس ارسال کند.

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۱

کم کاری سازمان جنگل‌ها در برخورد با قاچاقچیان چوب/ دولت لایحه حمایت از جنگل‌بانان را به مجلس ارسال کند

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در واکنش به کشته شدن یک نفر از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی نور توسط قاچاقچیان چوب، گفت: برخورد نامناسب و درگیری مافیای قاچاق چوب با ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی اتفاقی‌ است که پیش از این در جنگل‌های ماسال استان گیلان نیز پیش آمده بود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قاچاقچیان چوب با سایر قاچاقچیان تفاوت دارند، این افراد سالیان سال بر اساس نفوذی که در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور دارند، به انجام تخلف پرداختند، همچنین محدوده فعالیت آنها نیز معین است، بنابراین شرایط برخورد با آنها باید از قبل تعیین شود.

وی با بیان اینکه سازمان جنگل‌ها باید درباره اتفاق حادث شده طی روزهای اخیر در جنگل‌های شهرستان نور و شهادت یک مامور یگان حفاظت منابع طبیعی پاسخگو باشد، افزود: سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری اگر به موقع با قاچاقچیان چوب برخورد می‌کرد امروز شاهد درگیری و حوادث دلخراش نبودیم، در شرایط فعلی هم این سازمان باید پاسخگو باشد.

لاهوتی با یادآوری اینکه ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی یا همان جنگل‌بانان‌ عملا ضابط قضایی محسوب می‌شوند، گفت: پیش از این در حوادثی مشابه جنگل‌بانان تیراندازی کرده و قاچاقچیان کشته شدند که در نهایت جنگل‌بانان محکوم شدند؛ در چنین شرایطی جنگل‌بانان‌ برای استفاده از سلاح جرات و جسارت خود را از دست داده‌اند.

مراسم پیش از نوروز/فیروزحسنی رئیس انجمن شاهنامه گچساران
دنبال کنید

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه خلاء قانونی در خصوص اختیارات جنگل‌بانان در مجلس دهم پیگیری خواهد شد، گفت: در حوزه اختیارات ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی خلاءهای قانونی وجود دارد، بر این اساس در صورتی که دولت لایحه‌ای ارائه نکند نمایندگان طرحی را تهیه کرده تا خلاء قانونی رفع شود.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، ادریس هدایتی معاون اداره منابع طبیعی نور از کشته شدن یک نفر از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان در درگیری با قاچاقچیان چوب خبر داد./

پایان پیام

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi