جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روز دوشنبه ۳۰ خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت و پیروزی در برابر رژیم غاصب بعث عراق است

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری پلی برای رسیدن انسان‌های متقی به سرمنزل وجود و الهی است. وی با نقل آیه ۸۳ سوره قصص در خصوص انسان‌های متقی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24148
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

کرونا :

روز دوشنبه ۳۰ خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت و پیروزی در برابر رژیم غاصب بعث عراق است

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری پلی برای رسیدن انسان‌های متقی به سرمنزل وجود و الهی است.

وی با نقل آیه ۸۳ سوره قصص در خصوص انسان‌های متقی افزود: خداوند در این آیه توجه انسان‌ها را سمت و سوی تقوا برده و خیر در قیامت را سرای متقیان عنوان کرده است.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: همانگونه که در این دنیا عده‌ای از زرق و برق دنیا بهره‌مند می‌شوند و از امورات آخرت غافل می‌مانند، در آن دنیا نیز متقیان از خیر و برکت الهی بهره‌مند می‌شوند.

صفایی با اشاره به فضایل ماه شعبان، میلاد امام عصر(عج) و شرایط انتظار گفت: تمامی عالم و هستی وابسته به وجود امام زمان(عج) بوده و یک منتظر واقعی باید رفتار، اخلاق و کردار خود را با شرایط ظهور و انتظار وفق دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: روز دوشنبه ۳۰ خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت و پیروزی در برابر رژیم غاصب بعث عراق با حمایت‌های دنیای استکبار است.

صفایی ادامه داد: بعد از تسخیر خرمشهر توسط رژیم غاصب عراق ۱۹ ماه این شهر سربلند در اشغال بود که رزمندگان اسلامی طی عملیات بزرگ بیت‌المقدس موفق به پیروزی و آزادسازی خرمشهر شدند.

امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با قاریان و حافظان قرآن بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار تمامی مشکلات در کشورهای اسلامی و منطقه را نتیجه وابستگی و خیانت برخی دولت‌های اسلامی عنوان کردند.

تشییع پدر شهیدان محرابی
دنبال کنید

صفایی افزود: مقام معظم رهبری نتیجه این وابستگی را نفوذ آمریکا عنوان کردند و این عمل را خیانت و گناه بزرگ دولت‌ها در قبال ملت و فرهنک کشورها دانستند.

وی اختلاف‌افکنی میان کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق و یمن را نتیجه نفوذ آمریکا دانست و گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص تأکید و مسلمانان را به وحدت و دوری از اختلافات دعوت کردند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi