پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمپین حمایت تاصعود تیم های نفت و گاز کچساران تشکیل شد

[ad_1]   براساس این گزارش، این کمپین که با هدف تشویق مردم و مسئولین برای حمایت و تشویق تیم های هندبال و فوتبال نفت و گاز گچساران تشکیل شده با استقبال پرشور مردم همراه بوده است. تیم هندبال نفت و گاز گچساران که در حساس ترین بازی نیمه نهایی روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۷

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23767
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۵۷

کرونا :

کمپین حمایت تاصعود تیم های نفت و گاز کچساران تشکیل شد

[ad_1]

 

براساس این گزارش، این کمپین که با هدف تشویق مردم و مسئولین برای حمایت و تشویق تیم های هندبال و فوتبال نفت و گاز گچساران تشکیل شده با استقبال پرشور مردم همراه بوده است.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران که در حساس ترین بازی نیمه نهایی روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۷ درگچساران به مصاف کفش ملی تهران خواهد رفت، باشکست این تیم در بازی رفت و برگشت می تواند برای نخستین بار فینالیست رقابت های لیگ برتر هندبال کشور شود.

نکته قابل توجه در خصوص تیم هندبال نفت گچساران حضور درصد زیادی از بازیکنان بومی استان و گچساران و کادر فنی کاملا بومی است.

این تیم با سختی های بسیاری از جمله مشکلات مالی تاکنون به عنوان صدرنشین دور مقدماتی و گروه ستارگان بوده و اکنون نیازمند حمایت قاطع مردم و هواداران برای قهرمانی است.

تیم فوتبال نفت و گازگچساران نیز که یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است با ۸۰ درصدر بازیکن بومی وهم استانی دور اول مسابقات را با صدرنشینی پشت سر گذاشت و در دور دوم به عنوان یکی از تیم های صعود کننده به لیگ دسته اول حضور دارد.

بازی روزی یکشنبه ۲۶ اردیبهشت این تیم مقابل شهرداری بندرعباس سرنوشت تیم صعود کننده را مشخص می کند.

امید است مردم متعصب و ورزش دوست گچساران همچون گذشته باحمایت این تیم های هندبال و فوتبال بتوانند باردیگر نام دیارمان را در کشور پرآوازه کنند.

همچنین کمیپن حمایت تاصعود با تشکیل گروهی در تلگرام اقدام به عضویت از همه مسئولان و هواداران کرده که با ارائه نظرات و تبلیغات خودجوش خود نقشی در پیروزی این دوتیم داشته باشند.

کلیه عکس های تبلیغات خودجوش مردم از طریق این گروه در سابت باشگاه نفت و گاز گچساران به اسم خود فرد گذاشته خواهد شد.

کمپین حمایت تاصعود تیم های نفت و گاز کچساران تشکیل شد
[ad_2]

لینک منبع by لینکهای مرتبط

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi