پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کار نفتی های گچساران به هفته پایانی کشید

[ad_1]   براساس این گزارش، عصر یکشنبه در استادیوم عضدی رشت دو تیم سپیدرود رشت و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید. شاگردان یوسف نادریان در حالی در این بازی به مصاف حریف مدعی خود رفتند که این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23692
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

کرونا :

کار نفتی های گچساران به هفته پایانی کشید

[ad_1]

 

براساس این گزارش، عصر یکشنبه در استادیوم عضدی رشت دو تیم سپیدرود رشت و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید.

شاگردان یوسف نادریان در حالی در این بازی به مصاف حریف مدعی خود رفتند که این تیم از امتیاز بزرگ میزبانی و هوادارانش به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

شرایط ورزشگاه عضدی رشت به گونه ای بود که بیش از شش هزار تماشاچی متعصب این شهر با شیپورهایی معروف آفریقایی خود یکصدا تیم خود را تشویق می کردند.

بازیکنان نفت و گاز گچساران که در این بازی برای گرفتن امتیاز به میدان رفته بودند از همان ابتدای بازی با دریافت گل اول تلاش خود را برای جبران به کار گرفتند که باردیکر در دقیقه ۱۰ بازی صحنه مشکوک به آفساید را داور بازی اعلام نکرد و میعاد یزدانی توانست گل دوم را نیز در دروازه نفتی ها بنشاند.

این در حالی است که تشویق یکپارچه هواداران رشتی تیم سپیدرود به گونه ای بود که حتی صدای نیمکت تیم نفت به گوش بازیکنان نمی رسید.

در این بازی زیبا که سرشار بود از شور و تشویق تماشاگران رشتی ، هردو تیم موقعیت های زیادی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

در این بازی برای تیم نفت و گاز گچساران مجتبی فرهادی، بهزاد داودی، اشکان بخشی ، محسن یکه روستا، علی کرمی، رضا قیالی، نبی اسدی، حسام مقصودی، محمد دلارا، عباس کندل، قائم اسلامی خواه به میدان رفتند.

همچنین تعویض های تیم نفت در این بازی سامان نورمحمدی به جای عباس کندل، سهیل صالحی به جای علی کرمی، علی رعیت هم به جای محسن یکه روستا به میدان رفت.

علی رعیت بازیکن تازه به میدان آماده تیم فوتبال نفت توانست در دقیقه ۸۵ بازی یک پنالتی را به سود نفت بگیرد که قائم اسلامی خواه ضربه پنالتی را تبدیل به تنها گل نفت کرد.

هرچند داوری این بازی حساس گاها تحت تاثیر حضور پرشور هواداران با شیپورهای معروف خود قرار می گرفت و حتی در یک صحنه حساس زمانی که علی رعیت موقعیت گلزنی داشت از سوی داور اعلام آفساید شد.

با این نتیجه نفتی های گچساران بایستی منتظر بازی آخر خود در گچساران با شهرداری بندرعباس ونیم نگاهی نیز به بازی حساس سپیدرود رشت و بادران تهران در رشت داشته باشند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حال حاضر با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل ۲ در رده سوم جدول رده بندی بعد از تیم های بادران تهران و سپیدرود رشت قراردارد.

بازی بعدی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۵ در ورزشگاه شهدای نفت مقابل شهرداری بندرعباس به میدان خواهد رفت.

کار نفتی های گچساران به هفته پایانی کشید
[ad_2]

لینک منبع by لینکهای مرتبط

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi