شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نفت و گاز گچساران نایب قهرمان لیگ برتر هاکی ایران شد

[ad_1]   براساس این گزارش، جوانان هاکی باز گچسارانی که در فصل جاری بیشترین تعداد اعضای تیم هاکی نفت و گاز گچساران را تشکیل می دادند با کمک بازیکنان تقویتی این تیم حضوری درخشان در این دوره از رقابت ها داشتند. تیم هاکی نفت و گاز گچساران در حالی با نتیجه چهار بر دو مقابل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23626
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

کرونا :

نفت و گاز گچساران نایب قهرمان لیگ برتر هاکی ایران شد

[ad_1]

 

براساس این گزارش، جوانان هاکی باز گچسارانی که در فصل جاری بیشترین تعداد اعضای تیم هاکی نفت و گاز گچساران را تشکیل می دادند با کمک بازیکنان تقویتی این تیم حضوری درخشان در این دوره از رقابت ها داشتند.

تیم هاکی نفت و گاز گچساران در حالی با نتیجه چهار بر دو مقابل شهرداری اراک نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد که با تکیه بر جوانان بومی خود و با هدف پرورش استعدادهای بومی شهرستان و استان این تیم را راهی مسابقات کرد.

هرچند در ابتدا مسابقات کمتر کسی که در رشته هاکی سررشته داشت پیش بینی حضور این تیم را در فینال لیگ برتر می کرد اما رضاحیدری سرمربی جوان و آینده دار این تیم با کسب مشاوره از پیشکسوتانی همچون اسماعیل پناهپوری، نوروز حیدری و رحمت محمدی توانست قدم های محکمی در معرفی این استعدادها به هاکی کشور بردارد.

امروز با نایب قهرمانی تیم هاکی نفت و گاز گچساران جوانه رشد بازیکنان بومی و استعدادهای جوان بومی با اعتماد به نفسی مثال زدنی خود را برای فصل آینده این مسابقات آماده می کنند.

امید است مسئولان ورزش نفت و گاز گچساران و استان با حمایت های لازم از این تیم راه را برای شکوفایی هرچه بهتر جوانان این رشته ورزشی در مهد هاکی ایران هموار تر سازند.

نفت و گاز گچساران نایب قهرمان لیگ برتر هاکی ایران شد
[ad_2]

لینک منبع by لینکهای مرتبط

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi