چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت ارتباطات پشتیبان دفاتر پیشخوان خواهد بود/ روند خصوصی سازی شرکت پست ادامه یابد

[ad_1] قاضی پور در تشریح نشست مشترک با مسئولان وزارت کار و شرکت پست مطرح کرد: وزارت ارتباطات پشتیبان دفاتر پیشخوان خواهد بود/ روند خصوصی سازی شرکت پست ادامه یابد سرویس اجتماعی عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری را پشتیبان دفاتر پیشخوان و وزارت کار را ناظر بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23505
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

وزارت ارتباطات پشتیبان دفاتر پیشخوان خواهد بود/ روند خصوصی سازی شرکت پست ادامه یابد

[ad_1]

قاضی پور در تشریح نشست مشترک با مسئولان وزارت کار و شرکت پست مطرح کرد:

وزارت ارتباطات پشتیبان دفاتر پیشخوان خواهد بود/ روند خصوصی سازی شرکت پست ادامه یابد

سرویس اجتماعی
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری را پشتیبان دفاتر پیشخوان و وزارت کار را ناظر بر عملکرد این دفاتر دانست.

یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 20:13

وزارت ارتباطات پشتیبان دفاتر پیشخوان خواهد بود/ روند خصوصی سازی شرکت پست ادامه یابد

نادر قاضی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در توضیح جلسه امروز عصر (12 اردیبهشت ماه) با مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت پست ایران در خصوص مشکلات دفاتر پیشخوان، گفت: جلسه با حضور نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولان پست کشوری و نمایندگان انجمن دفاتر پیشخوان برگزار شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مشکل دفاتر پیشخوان و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را تداخل در وظایف آنها دانست و تصریح کرد: در اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تشکیل و صدور مجوز برای دفاتر پیشخوان بر عهده شرکت پست و زیرنظر وزیر ارتطاطات و فناوری است، بنابر جلسه مذکور مقرر شد شرکت پست جمهوری اسلامی ایران اختیارات خود را به دفاتر پیشخوان تفویض و شرکت‌های دولتی خود را نیز به تدریج به بخش خصوصی واگذار کنند و تنها بر آنها نظارت داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به ماحصل جلسه امروز دفاتر پیشخوان تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت پست ایران قرار خواهند گرفت، این اقدام در راستای ایجاد امنیت شغلی و رفع مسائل بیمه‌ای کارکنان دفاتر پیشخوان صورت خواهد گرفت.

مردم ایران آگاه شده‌اند که برجام برای آنها نان و آب نمی‌شود/ آمریکا به تیم مذاکره پاس گل می‌دهد
دنبال کنید

قاضی پور وزارتخانه ارتباطات را پشتیبان دفاتر پیشخوان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ناظر بر عملکرد دفاتر پیشخوان دانست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس نهم تاکید کرد: مجلس به دنبال حمایت از کارکنان دفاتر پیشخوان و رعایت قانون کار است، بر این اساس دفاتر پیشخوان باید گزارش درآمدی و هزینه خود را ماهانه به وزارت ارتباطات و فناوری ارائه کند./

پایان پیام

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi