شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

همدلی مردم گچساران در حمایت از فوتبال نفت حماسه ساز شد +تصاویر

  براساس این گزارش، عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران هواداران تیم فوتبال نفت یکدل و هم صدا خارج از هرنوع جناح بندی سیاسی تنها تیم محبوب شهرشان وتنها نماینده فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ دسته دوم را تشویق کردند. این بازی از آنجا که حساسیت زیادی از نظر نتیجه برای هردوتیم داشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23495
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳

کرونا :

همدلی مردم گچساران در حمایت از فوتبال نفت  حماسه ساز شد +تصاویر

 

براساس این گزارش، عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران هواداران تیم فوتبال نفت یکدل و هم صدا خارج از هرنوع جناح بندی سیاسی تنها تیم محبوب شهرشان وتنها نماینده فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ دسته دوم را تشویق کردند.

این بازی از آنجا که حساسیت زیادی از نظر نتیجه برای هردوتیم داشت تبلیغات گسترده ای طی هفته گذشته از سوی باشگاه و همچنین جنبش های مردمی ” حمایت تا صعود” صورت گرفته و بسیاری از مردم متعصب و فوتبالدوست گچساران پس از مدت ها دلخوری بدلیل سقوط این تیم به لیگ دسته دوم یک بار دیگر با سکوهای ورزشگاه نفت آشتی کردند و همه برای پیروزی تیم شهرشان سنگ تمام گذاشتند.

پیرو جوان همه آمده بودند تا حق شهرشان را از فوتبال این کشور بگیرند و به عنوان یار دوازدهم همراه بازیکنان دلسوز این تیم که با همه سختی های مالی که در این فصل تحمل کردند جشن صعود را به زودی برگزار کنند.

در این بازی بازیکنان تیم فوتبال نفت گچساران با ترکیب کاملا هجومی وارد زمین شدند و موقعیت های بسیاری نیز توسط بازیکنان این تی هدر رفت ولی در نهایت عباس کندل در دقایق اضافه نیمه اول توپ زیبایی را درون دروازه بادران کرد تا همین یک گل هدیه ای باشد برای هواداران و زحمتکشان فوتبال نفت که تنها دوهفته دیگر در همین ورزشگاه بتوانند جشن قهرمانی را برگزار نمایند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با وجود همه کمبودها و سختی های که امسال متحمل شد توانست با حمایت مسئولان ورزش و تلاش کادر فنی دلسوزو بادانش خود همچنین فداکاریهای بازیکنانش تا این مرحله حضور خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی به لیگ یک تثبیت کند.

هرچند نباید فراموش کنیم که هنوز دو بازی سرنوشت ساز پیش رو این تیم قرار دارد و برای صعود مستقیم نیازمند کسب امتیاز از این دوبازی هستیم .

شاید تنها را کمک به ادامه این موفقیت ها همین همدلی و یکرنگی ها باشد تا بتوانیم از نعمتی به نام فوتبال که نام شهرمان گچساران را در کشور و مجامع بین المللی پرآوازه کرده برای پرورش جوانان با استعداد دیارمان بهره برداری مفید و موثر نماییم.

تصاویر زیر بخش کوچکی از خلق حماسه عصر یکشنبه مردم دوست داشتنی گچساران در حمایت از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است.

 

لینک منبع by لینکهای مرتبط

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi