جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سد نمونه از توانمندی مهندسان ونیروهای داخلی است که می تواند شعار سال را محقق سازد

با هدف اشنایی و ترویج فرهنگ کار و تولید ملی و اقتصاد مقاومتی بازدید علمی مهندسان بسیجی کانون بسیج مهندسین شهرستان گچساران از سد و نیروگاه در حال ساخت چم شیر انجام شد. در این بازدید مهندسان حوزه عمران کانون بسیج مهندسین گچساران از قسمت های مختلف سد و نیروگاه چم شیر بازدید و از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23195
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

کرونا :

سد نمونه از توانمندی مهندسان ونیروهای داخلی است که می تواند شعار سال را محقق سازد

با هدف اشنایی و ترویج فرهنگ کار و تولید ملی و اقتصاد مقاومتی بازدید علمی مهندسان بسیجی کانون بسیج مهندسین شهرستان گچساران از سد و نیروگاه در حال ساخت چم شیر انجام شد.

در این بازدید مهندسان حوزه عمران کانون بسیج مهندسین گچساران از قسمت های مختلف سد و نیروگاه چم شیر بازدید و از نحوه ساخت و میزان پیشرفت کار از نزدیک دیدن کردند ودرخصوص اهداف ساخت این سد با مسئولین مربوطه سد گفتگو نمودند .

سرهنگ رحیم محمدی مدیر کانون بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج گچساران هدف از این بازدید را اشنایی با فرهنگ کار و تولید ملی و اقتصاد مقاومتی خواند وگفت: این سد نمونه خوبی از توانمندی مهندسان ونیروهای داخلی است که می تواند شعار سال را که اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل است را محقق سازد چرا که پتانسیل های زیادی از لحظه ساخت تا بهره برداری و استفاده از سد در زمینه اقتصادی و اشتغال وجود دارد ولذا جوانان وخصوصا نیروهای تحصیل کرده با اشنایی با نحوه ساخت و همچنین مزایایی که این سد برای منطقه دارد میتوانند در جهت تحقق شعار سال برنامه ریزی وگام موثری بردارند .

گفتی است سد چم شیر در 25 کیلومتری جنوب شهر گچساران واقع شده است وطبق گفته مسئولین سد این طرح جهت کنترل روان آب ها و طغیان رودخانه زهره و تولید 170 مگاوات برق در سال وتامین آب کشاورزی دشت های پایین دست طراحی ودر حال ساخت است و با توجه به نزدیکی به شهر دوگنبدان قابلیت گردشگر پذیر بودن نیز دارد.

No%20NameCA7A57X3 [DVD (NTSC)] No%20NameCAX1N35W [DVD (NTSC)]

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi