چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تساوی شیرین نفتی های گچساران مقابل کیمیافرایند تهران

[ad_1]   در ابتدای این  بازی دراماتیک  تیم نفت اولین حمله را بر بروی دروازه کیمیا فرایند ترتیب داد که با بدشانسی بازیکنان گچساران این توپ به گل تبدیل نشد . در ادامه تیم میزبان نبض بازی را دست گرفت ولی درخشش مدافعان نفت اجازه خودنمایی به مهاجمان کیمیا فرایند را نداد. . در حالی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23122
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

کرونا :

تساوی شیرین نفتی های گچساران مقابل کیمیافرایند تهران

[ad_1]

 

در ابتدای این  بازی دراماتیک  تیم نفت اولین حمله را بر بروی دروازه کیمیا فرایند ترتیب داد که با بدشانسی بازیکنان گچساران این توپ به گل تبدیل نشد . در ادامه تیم میزبان نبض بازی را دست گرفت ولی درخشش مدافعان نفت اجازه خودنمایی به مهاجمان کیمیا فرایند را نداد. .

در حالی که به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می شدیم ،حسام مقصودی مدافع پیش تاخته نفتی توانست گل اول را برای نفت گچساران در دقیقه 43 به ثمر برساند.

نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نفت وگاز گچساران به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است و درهمان پنج دقیقه اول مسابقه ، تیم کیمیا فرایند توانست از روی اشتباه مدافعان نفت وگاز و با زیرکی مهاجمین خطرناک خود ،  به راحتی به دو  گل دست پیدا کند .اولین گل کیمیا فرایند  در دقیقه 50 به وسیله میثم عبدالله بخش و گل دوم این تیم توسط اکبر ایمانی در دقیقه 55 به ثمر رسید.

در ادامه مسابقه بازیکنان تیم نفت وگاز گچساران علی رغم فشارهای زیادی که بروی دروازه کیمیا فرایند وارد کردند نتوانستند به گلی دست پیدا کنند تا اینکه  بازیکنان کیمیا فرایند  در دقیقه 80 با استفاده از یک ضدحمله گل سوم خود را  به وسیله مسعود غفاری به ثمر رساندند.

 شرایط بازی در ده دقیقه پایانی بسیار حساس و دراماتیک شد   و حملات دو تیم به شدت افزایش یافت ، با وجود  این که تیم کیمیا فرایند می توانست گل های بیشتری را وارد دروازه نفت وگاز کند ولی  ورق برگشت و این بازیکنان نفت وگاز بودند که با تلاش بیشتر دومین گل خود را توسط سهیل صالحی در دقیقه 86 به ثمر رساندند.

در حالی که مسابقه با نتیجه سه بر دو در حال پایان یافتن بود و همه منتظر سوت پایان بازی بودند ، بازیکنان تیم نفت وگاز حملات خود را بروی دروازه کیمیا فرایند افزایش دادند  تا این  که  بار دیگر مدافع پیش تاخته نفتی ها یعنی حسام مقصودی گل سوم نفت وگاز  و گل دوم خود  را در دقیقه 89 به ثمر رساند  و بازی با نتیجه تساوی پرگل 3 بر 3 به پایان رسید.  

تساوی شیرین نفتی های گچساران مقابل کیمیافرایند تهران
[ad_2]

لینک منبع by لینکهای مرتبط

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi