یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نفتی های گچساران در اندیشه شکست کارا شیراز

[ad_1]  تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی چشم به این بازی حساس خانگی دوخته که پس از گذشت چهار هفته از این رقابت ها تنها سه امتیاز اندوخته کرده است. قرعه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به گونه ای بود که در این چهار هفته ، سه بازی خارج از خانه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23120
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

کرونا :

نفتی های گچساران در اندیشه شکست کارا شیراز

[ad_1]

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی چشم به این بازی حساس خانگی دوخته که پس از گذشت چهار هفته از این رقابت ها تنها سه امتیاز اندوخته کرده است.

قرعه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به گونه ای بود که در این چهار هفته ، سه بازی خارج از خانه و یک بازی را میزبان بوده که از این چهاربازی سه تساوی و یک شکست از آن نفتی ها شده است.

هرچند در فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران تمرینات خود را بسیار دیر آغاز کرد اما شاگردان یوسف نادریان با تکیه بر همدلی با غلبه بر همه مشکلات مالی که امسال گریبانگیر تیم های نفتی شده توانستند به عنوان تیم اول از گروه سه این رقابت ها به مرحله دوم راه یابند.

در فصل نقل و انتقالات هم کادر فنی این تیم با جذب دو بازیکن در پست های که نیاز به تقویت داشت سعی کرد نقاط ضعف خود را برطرف کند که متاسفانه با بداقبالی که داشت محمد دلارا بازیکنی که هنوز مهر قراردادش با نفتی ها خشک نشده بود بدلیل تخلفات در باشگاه قبلی خود از سوی کمیته انضباطی به چهار جلسه محرومیت محکوم شد و این موضوع کا ررا برای نفت گچساران دشوار کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: تیم فوتبال نفت یکی از تیم های مقتدر و با انگیزه در این دوره از مسابقات ظاهر شده است.

یوسف نادریان افزود: در بازی با شهرداری بندرعباس از سوی تیم داوری اتفاقاتی افتاد که البته در بازی های بعدی تیم نفت نیز مجددا تکرار شده است.

نادریان تصریح کرد: براساس فیلم های موجود در باشگاه که از سوی خود باشگاه نفت گرفته شده در بازی با بادران و کیمیا فرایند هم حداقل دو ضربه پنالتی برای ما گرفته نشده است.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته دوم کشور اظهارداشت: انگیزه بازیکنان ما برای جبران این نتایج دو چندان شده و در بازی با کیمیا فرایند ما بایستی چهار گل در نیمه اول می زدیم که متاسفانه تنها یک گل در نیمه اول از خط دروازه عبور کرد.

وی افزود: شناخت خوبی از تیم کارا شیراز داریم و بدون هیچ گونه نگرانی به مصاف این تیم خواهیم رفت تا با استفاده از امتیاز میزبانی استارت شکست سایر تیم ها را هم با کارا در زمین خودمان بزنیم .

حال باید دید در بازی حساس روز یکشنبه تیم های نفت و گاز گچساران و کاراشیراز کدام تیم از موقعیت ها بهتر استفاده خواهد کرد و راه خود برای رسیدن به بالای جدول باز می کند.

این بازی از ساعت 16:30 روز یکشنبه اول فروردین 95 در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار خواهد شد.

[ad_2]

به اصول توجه نداریم که علت یا حماقت است یا جیره خواری/ چند کار بلد بیاورید تا جوانان در کنارشان کار کنند
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi