چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانداران نظارت دقیق‌تری بر عملکرد شوراها داشته باشند/ ضرورت برخورد جدی با سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال

[ad_1] فرهنگی با یادآوری دستگیری سومین عضو شورای شهر تبریز: فرمانداران نظارت دقیق‌تری بر عملکرد شوراها داشته باشند/ ضرورت برخورد جدی با سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال سرویس اجتماعی عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه فرمانداران باید نظارت دقیق‌تری بر عملکرد شوراها داشته باشند، بر ضرورت برخورد با افرادی که با سوءاستفاده از موقعیت خود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23086
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

کرونا :

فرمانداران نظارت دقیق‌تری بر عملکرد شوراها داشته باشند/ ضرورت برخورد جدی با سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال

[ad_1]

فرهنگی با یادآوری دستگیری سومین عضو شورای شهر تبریز:

فرمانداران نظارت دقیق‌تری بر عملکرد شوراها داشته باشند/ ضرورت برخورد جدی با سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال

سرویس اجتماعی
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه فرمانداران باید نظارت دقیق‌تری بر عملکرد شوراها داشته باشند، بر ضرورت برخورد با افرادی که با سوءاستفاده از موقعیت خود اقدام به استفاده از بیت‌المال کردند تاکید کرد.

چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 14:54

فرمانداران نظارت دقیق‌تری بر عملکرد شوراها داشته باشند/ ضرورت برخورد جدی با سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال

محمدحسین فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره بازداشت سه تن از اعضای شورای شهر تبریز، افزود: بدون شک تخلفاتی که صورت گرفته اقدام ناصحیحی است که البته دست‌های زیادی پشت پرده بوده که وقوع چنین تخلفاتی را موجب شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هر اقدامی جهت حفظ منافع کشور و مراقبت از سلامت بخش‌های مختلف، فعالیتی اثربخش و لازم بوده و باید ادامه یابد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، درباره بازداشت سه تن از اعضای شورای شهر تبریز، تصریح کرد: اکنون باید منتظر رسیدگی نهادهای قضایی و اجرایی ماند تا نتیجه نهایی رسیدگی به این موضوع را بتوان با قطعیت اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه به طور طبیعی مسئولان نظارتی از جمله فرمانداران باید نظارت دقیق تری بر عملکرد شوراها داشته باشند، یادآور شد: حال جای این سوال باقی است که چرا باید کار به مرحله ای برسد که افراد را گرفتار کند، آیا نمی توانستند از اتفاقات تلخ این چنینی پیشگیری کنند؟

فرهنگی با بیان اینکه برخورد با متخلفان باید تداوم داشته باشد افزود: افراط و تفریط ناصواب است، هر اقدامی باید در مسیر قانونی خود انجام گیرد؛ متاسفانه در گذشته مواردی از افراط و تفریط ها وجود داشته که باید تلاش شود در موارد فعلی چنین اتفاقی رخ ندهد.

سفارت انگلیس در تهران بازگشایی شد+ واکنش ظریف
دنبال کنید

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: به طور حتم باید احترام مردمی که از منتخبان شورای شهر در انتخابات حمایت کرده‌اند را نگه داشت؛ دلیل نمی شود کسی با استفاده از موقعیت خود اقدام به استفاده از بیت المال کرده و به روش‌های ناسالمی روی آورد که از طرق مختلف در افکار عمومی مطرح می شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ طی هفته های اخیر دستگاه قضائی آذربایجان شرقی، پرونده های مربوط به عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر تبریز را مورد بررسی و کنکاش قرار داده و پیشتر دو نفر از اعضای این شورا دستگیر شده اند. روز گذشته نیز سومین عضو شورای اسلامی شهر تبریز پس از بازجوئی های اولیه بازداشت شد./

پایان پیام

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi