یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی چگونگی تامین منابع و هزینه‌کرد بیمه‌ها در لایحه بودجه ۹۵

[ad_1] آریایی‌نژاد در تشریح جلسه کمیسیون بهداشت و درمان: بررسی چگونگی تامین منابع و هزینه‌کرد بیمه‌ها در لایحه بودجه 95 سرویس اجتماعی عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بررسی چگونگی تامین منابع و هزینه‌کرد صندوق‌های بیمه‌ای را موضوع مورد بحث امروز کمیسیون بهداشت دانست. یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 17:01  احمد آریایی‌نژاد در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23049
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

کرونا :

بررسی چگونگی تامین منابع و هزینه‌کرد بیمه‌ها در لایحه بودجه ۹۵

[ad_1]

آریایی‌نژاد در تشریح جلسه کمیسیون بهداشت و درمان:

بررسی چگونگی تامین منابع و هزینه‌کرد بیمه‌ها در لایحه بودجه 95

سرویس اجتماعی
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بررسی چگونگی تامین منابع و هزینه‌کرد صندوق‌های بیمه‌ای را موضوع مورد بحث امروز کمیسیون بهداشت دانست.
یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 17:01

بررسی چگونگی تامین منابع و هزینه‌کرد بیمه‌ها در لایحه بودجه 95

 احمد آریایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار امروز (15 فروردین ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت:  در جلسه امروز کمیسیون موضوع مشکلات مرتبط با بیمه و درمان و راهکارهای چگونگی رفع آن برای درج در برنامه ششم توسعه و بودجه سال 95 مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صندوق‌های بیمه‌ای و به خصوص بیمه سلامت ایرانیان در حال حاضر با مشکلاتی چون تامین منابع و هزینه‌کرد مواجه است که این مسائل باید رفع شود که این موضوع در لایحه بودجه سال 95 باید مطرح شود.

وی افزود: یکپارچه‌سازی بیمه‌ها نیز از دیگر مشکلات بیمه‌ای در کشور است که در جلسه امروز مطرح و مقرر شد در جلسه بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: محمدجواد کبیر رئیس سازمان بیمه سلامت و برخی از کارشناسان وزارت بهداشت و درمان مهمان امروز جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بودند./

پایان پیام

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi