شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان به غلام رضا تاجگردون

محمود اسد پور  رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان در پیامی به غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای پیروزی در انتخابات تبریک گفت. متن پیام در زیر آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر تاج گردون منتخب مردم در دوره دهم مجلس شورای اسلامی شهرستانهای گچساران و باشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22662
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

کرونا :

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان به غلام رضا تاجگردون

محمود اسد پور  رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان در پیامی به غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای پیروزی در انتخابات تبریک گفت.

متن پیام در زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر تاج گردون منتخب مردم در دوره دهم مجلس شورای اسلامی شهرستانهای گچساران و باشت
سلام و عرض ادب و احترام- انتخاب مجدد حضرتعالی بعنوان نماینده و وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی را از صمیم قلب حضورتان تبریک عرض میکنم.

درخشش جنابعالی و نبوغ و کارآمدی در عرصه شهرستانی، استانی، ملی و بین المللی و اشرافتان بر مسائل ریز و درشت اعتدال در روند سیاسی و اجرایی و تحول عظیم در عرصه عمران و آبادانی و انجام خدمات شایان و ارزنده و عملکرد عالی و اهتمام به آینده جوانان حضورتان در تصمیم گیری های کلان و ریاستتان بر مهمترین کمیسیون مجلس که مرکز ثقل مجلس هم بوده یعنی کمیسیون برنامه و بودجه و عضویتتان به عنوان نماینده ای برجسته در میان 15 نماینده ای که میبایست تکلیف برجام را نهایی کنند و ریاستتان بر کمیسیون تلفیق و کمیسیون احکام توسعه بیانگر رأی پاکی بود که مردم به پاس خدمت بی منت و لیاقت و صداقت در دوره نهم داده بودند.

مردم در دوره دهم هم انصافا” خوب تشخیص دادند و خوب انتخاب کردند. بی شک این رأی 75% مردم که حکایت از بصیرت و درایت و آگاهی کامل آنان دارد انشالله در عملکرد دوره دهم بهتر از دوره نهم متجلی و متبلور و هویداتر و آشکارتر میگردد.

با عزمی راسخ شاهد حرکت پر شتاب تر قطاری که در دوره نهم به حرکت درآورده اید در جهت رشد و ارتقاء و رفاه و آسایش همه جانبه منطقه باشیم.

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز شهید
دنبال کنید

احسنت و آفرین بر این مردم که این گونه قدرشناسی و سپاس گذاری کردند. احسنت بر حماسه تاریخی و به یاد ماندنی هفت اسفند مردم گچساران و باشت، با این انتخاب خود اولا” موجبات سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ثانیا” برگ زرینی در پرونده سراسر افتخار این مرز و بوم رقم زدند.

این اقدام تحسین برانگیز و این رویداد مهم و این رأی ستودنی سبب خواهد شد تا حضرتعالی با طیب خاطر و با پشت گرمی و حمایت مردم آنچه را که در توان داشته و دارید در جهت رتق و فتق، حل و فصل مشکلات مردم در طبق اخلاص گذاشته و شهر و شهرستانی آباد و آبادتر داشته باشیم و صد البته شایستگی ها و عملکرد عالی شما باعث گردید تا مردم اینگونه در صفوف فشرده و طویل انتخاباتی قرار گرفته و مراتب قدر شناسی خود را اعلام نمایند.

اینجانب بعنوان خدمتگزار کوچک از تمامی شرکت کنندگان در امر مهم انتخابات که با انتخاب اصلح خود در بیمه نمودن نظام مقتدر اسلامی سر از پا نشناخته و به تکلیف الهی خود عمل نموده اند کمال تقدیر و تشکر را دارم.امیدوارم پاسخ این احساسات پاک در عملکرد دکتر تاج گردون عزیز متجلی و متبلور گردد و گچساران و باشت از نعمت وجود ایشان به نحو احسن و اکمل بهره مند گردند.

محمود اسدپور
رییس شورای اسلامی شهر دوگنبدان

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi