پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

استعدادهای برتر”دارالاکرام” پا به توپ می شوند

آئین افتتاحیه و آغاز بکار اولین تیم فوتبال کودکان منطقه اسلامشهر با عنوان “فردا” ، روز شنبه مورخ 08/12/94 از ساعت 10 الی 12به همت موسسه فرهنگی دارالاکرام در ورزشگاه 10 هزار نفری امام خمینی(ره) این منطقه برگزار می گردد. به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام، در این مراسم که مدیران شهری، مسئولان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22502
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۷:۱۲

کرونا :

استعدادهای برتر”دارالاکرام” پا به توپ می شوند

آئین افتتاحیه و آغاز بکار اولین تیم فوتبال کودکان منطقه اسلامشهر با عنوان “فردا” ، روز شنبه مورخ 08/12/94 از ساعت 10 الی 12به همت موسسه فرهنگی دارالاکرام در ورزشگاه 10 هزار نفری امام خمینی(ره) این منطقه برگزار می گردد.
به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام، در این مراسم که مدیران شهری، مسئولان ورزشی، ورزشکاران شاخص فوتبالیست و هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون و عموم مردم حضور دارند؛ استعداد های برتر دانش آموزی منطقه اسلامشهر در قالب دو تیم به مصاف هم می روند.
بنابر این گزارش، در این آئین رسمی اجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی با حضور چهره های شاخص، تقدیر از حامیان مالی و اجرایی، و برگزاری مسابقه پیش بینی شده است.
این گزارش می افزاید، تیم فوتبال”فردا” به عنوان اولین تیم فوتبالکودکان واجد شرایط مستعد تحصیلتوسط موسسه فرهنگی دارالاکرام به عنوان یکی از نهادهای عام المنفعه پیشرو در امر حمایت از تحصیل کودکان وبا همراهی و مشارکت شهرداری اسلامشهر آغاز به کار می کند.
خاطر نشان می شود، راه اندازی آکادمی فوتبال از طریق استعداد یابی و پرورش بازیکنان مستعد، برگزاری کلاسهای دائمی در تمام فصول در سطح مقدماتی، پیشرفته و حرفه ای، معرفی استعدادهای برتر ورزشی به تیم های مطرح و ملی با بهره گیری از مربیان مجرب از اهداف اساسی تشکیل تیم “فردا” می باشد؛تا از این طریق نونهالان و نوجوانان با استعداد شهرستان اسلامشهر و دیگر مناطق بتوانند گام بزرگی در جهت پیشرفت و کسب تجربه بیشتر بردارند.
لازم بذکر است، موسسه فرهنگی دارالاکرام به عنوان نهادی غیر انتفاعی، غیر سیاسی، غیر دولتی و غیر اقتصادی و فراتر از گرایش های مذهبی با هدف حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان و اعطای بورسیه تحصیلی، به شماره ثبت 13542 در سال 1380 تاسیس گردیده و تاکنون با نیت خیر بانیان و حامیان بیش از 1200 دانش آموز واجد شرایط را مورد حمایت همه جانبه خود تا مرز خودکفایی و اشتغال قرار داده است.
علاقمندان جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02188088999 تماس حاصل نمایند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi