جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ما باید دنیال عدالت‌محوری، شایسته سالاری باشیم نه طایفه‌گرایی، باندبازی و خانواده‌گرایی

علی فولادی‌وندا در همایش و اجتماع بناری‌های گچساران در منطقه آبگرمو طی سخنانی اظهار کرد: ما باید دنیال عدالت‌محوری، شایسته سالاری باشیم نه طایفه‌گرایی، باندبازی و خانواده‌گرایی. وی افزود: ما باید دنبال کسانی باشیم که خدوم مردم بوده و بی‌ریا برای خدمتگزاری به مردم آماده باشند. این کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22261
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

کرونا :

ما باید دنیال عدالت‌محوری، شایسته سالاری باشیم نه طایفه‌گرایی، باندبازی و خانواده‌گرایی

علی فولادی‌وندا در همایش و اجتماع بناری‌های گچساران در منطقه آبگرمو طی سخنانی اظهار کرد: ما باید دنیال عدالت‌محوری، شایسته سالاری باشیم نه طایفه‌گرایی، باندبازی و خانواده‌گرایی.

وی افزود: ما باید دنبال کسانی باشیم که خدوم مردم بوده و بی‌ریا برای خدمتگزاری به مردم آماده باشند.

این کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران تصریح کرد: فلسفه وجودی ما خدمتگزاری به مردم در قبال آرا و امانت اعتماد آنها است.

فولادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به ما رأی ندادند که عوام‌فریبی کنیم مردم رأی دانده‌اند که با آنها صادق، شفاف و روشن باشیم؛ اکر قرار است نانی در سفره کسی برود به هر نحوی باید در ابتدا کسانی که محتاج‌تر هستند از آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تهمت‌های می‌شنوم که می‌گویند فولادی از خود اراده ندارد و تابع باندی خاص است، باند ما خادم و خدمتگزار مردم هستند و دنباله‌روی شهدا و ارزش‌های اسلامی هستند.

فولادی‌وندا گفت: باندی که می‌گویند فولادی دارد افرادی هستند که دنبال خدمت بی‌منت به مردم هستند من هم به این افراد افتخار می‌کنم اگر با عقلا و بزرگان و نظرها اینها همراه هستم افتخار می‌کنم چون میدانم این افراد دلسوز مردم هستند.

این کاندیدای دهمین دوره مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: من غیر از تلاش و خدمتگزاری برای مردم برنامه‌ای و عملی ندارم.

فولادی در پایان افزود: در این چند روز صبر کرده و در کنار بزرگان خود باشند که هدفشان خدمت به نظام است، محکم باشید که صبح صادق نزدیک است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi