جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نشست مهندس زینل زاده شهردار شهرستان گچساران با کمیته ی جوانان

مهندس زینل زاده شهردار شهرستان گچساران در نشست با کمیته ی جوانان این شهرستان گفت: عمده‌ی مشکلات گچساران توسعه‌ی نامتوازن کالبد شهرمان است مثل توسعه‌ی شرق و پروبالی را داشتیم سیلاب‌هایی با دبی های بالا داشتیم و دوره‌ی بازگشت بالا و ساخت و سازهای نامتوازن دیگر که بابتشان متأسفیم. شهردار گچساران افزود : دلیل پایین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21779
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۷:۳۶

کرونا :

نشست  مهندس زینل زاده شهردار شهرستان گچساران با کمیته ی جوانان

مهندس زینل زاده شهردار شهرستان گچساران در نشست با کمیته ی جوانان این شهرستان گفت: عمده‌ی مشکلات گچساران توسعه‌ی نامتوازن کالبد شهرمان است مثل توسعه‌ی شرق و پروبالی را داشتیم سیلاب‌هایی با دبی های بالا داشتیم و دوره‌ی بازگشت بالا و ساخت و سازهای نامتوازن دیگر که بابتشان متأسفیم.

شهردار گچساران افزود : دلیل پایین بودن پروژه‌های عمرانی به این دلیل است که گچساران سرانه‌ی عمرانی فردی بالا می‌طلبد از یک مهر 92 که سرکار آمدم سعی‌ام عدالت محوری در توسعه عمرانی بود و احداث جداول و کانال‌ها و زیرسازی و آسفالت از جمله کارهایم بود.

وی بیان داشت: اخیراً سرانه‌ای به ازای هر نفر دو متر اضافه به دو گنبدان شد، به ازای هر نفر 1/۲ مترمربع سرانه به صد و سه هزار جمعیت دوگنبدان اضافه شد.

در شهرک نفت میدان فردوسی بهارستان زمین‌هایی بودند که حالا مفید برای مردم‌اند ،در بافت فرسوده به دلیل عدم وجود زمین برای توسعه و تراکم بالای این بافت‌ها کارمان سخت‌تر شده، در محل پل بردستانی طرح ساخت داریم .

در 108 دستگاه فضای سبز ساختیم پارک جنگلی کارکنان دولت شش هکتار زمین ساختش است و اقامتگاه در هتل پاسارگاد سی هکتار زمین نیاز داشت ، پارک نفت و شهدای گمنام را هم ساختیم .

زینل زاده در مورد طرح های دهه فجر گفت : طرح پارکی با زمین 6 هکتاری داشتیم برای دهه‌ی فجر که نشد ولی انشاالله در آینده به آن می‌پردازیم.

وی افزود : زیباسازی شهر به سرمایه گذاری کمک می‌کند کارهایی در کارکنان جنوبی 108 و رزمندگان  تأسیساتی خواهیم داشت زیرسازی و آسفالت از بافت فرسوده تا شهرک صنعتی و پانصد دستگاه و صد و هشت کارکنان دولت رزمندگان بلوار شهید تاج گردون شکل گرفت.

چرا باید مبل تختخواب شو خرید کنیم + بررسی مزایا
دنبال کنید

چگونه کار کردن و شناخت ضعف‌ها در بهبودسازی مؤثر است .

شهردار گچساران افزود: در دوره‌ی اخیر منبع مالی پایدار شهرداری از عوارض است و قانونی است ، بیش از ۱۳۰ میلیون در روز و بالغ بر 4 میلیارد در ماه است که باید در شهر کار کنیم عوارض نباشد سرمایه گذاری و کار نیست.

بعد این سخنان حضار سؤالاتی از شهردار گچساران پرسیدند از قبیل:

آیا توزیع بودجه عمرانی در سراسر شهر یکسان است؟

چرا پارک پشت سی ان جی ۲ سال است رها شده؟

منابع اعتباراتی و نرخ رشد بودجه در زمان قبل و فعلی را ذکر کنید؟

چرا زمان شروع پروژه‌ها تا اتمامشان زیاد به طول می‌انجامد برای مثال پارک بانوان و آفتابگردان و زیرگذر؟

از افزایش عوارض که فشار زیادی آورده و پروژه‌های عمرانی و نگهداری‌شان بگویید؟

مطالعه‌ای درباره‌ی پروژه‌های شهرداری انجام شده؟

پیگیری‌های بودجه توسط شما بوده و یا دکتر تاج گردون؟

چرا بلوارهای ما مثل شهرهای دیگر یکدست نیست؟

برای توزیع ماده‌ی۱۸۰ اندیشیده‌اید؟

عوارض را بالا بردید که باعث شد ساخت و ساز کم شود و بعد پروانه‌ها را که گرفتید برگرداندید در حوزه‌ی معاونت و تأمین سرمایه چه کردید؟ خطوط تاکسی رانی برای محله‌ها را چرا درست نکردید؟

صیانت از اموال شهرداری و بافت فرسوده را چه کردید؟

چرا از شورای شهر فقط شما حاضرید و بقیه نیستند؟

در شهر خیابان‌ها یک‌طرفه و محل گذر همه‌شان خیابان مدرس شده و از پانصد دستگاه تا زیرگذر را بستند همکارانتان چه تدبیری می‌اندیشند برای ترافیک های حاصل؟

چند سال است وعده‌ی پارکینگ دادید چه شد؟

چرا فرهنگ را اعتلا ندادیم و ساخت مکان تفریحی و بیمارستان نداشتیم و هشتاد برابرشدن عوارض را شاهدیم؟

در پاسخ:

زینل زاده گفت: بحث پارک پشت سی ان جی به دلیل نبود بودجه در تحریم ها است که اگر تا چهل روز دیگر ندهند پروژه‌اش می‌ماند و پیشرفت نمی‌کند و این کسری بودجه فقط متعلق به شهر ما نیست که کشور درگیر است ، پارک جفت هتل پاسارگاد بودجه میلیاردی می‌خواهد ولی ما نداریم و سعی‌مان بر این است پارک‌های احداث شده متوقف نشود و احداث پارک‌ها با بودجه‌ی صد میلیونی را در طرح داریم نه‌ ،میلیاردی که بودجه نداریم .

چگونه برای راه اندازی کسب وکار شروع کنیم
دنبال کنید

وی افزود : درآمد شهرداری در 90 و ۹۱ اعتبارات شهرداری 19 میلیارد بود، در 92 ، یازده ونیم میلیارد و در 93، 24 میلیارد بود. در رابطه با اعتبارات استان سال ۹۲ هفت ونیم میلیارد ، 93 دوازده و نیم میلیارد بوده است.

وی با اشاره به منابع بیان داشت:  اعتبارات پیمانی عمرانی استانی و شهرداری مکمل‌اند درصدشان مرتبط و اگر یکی نباشد پروژه شکل نمی‌گیرد .

میدان دانشگاه آسفالت 150میلیونی‌اش با پیمانکار بود،  پارک نفت و شهدای گمنام هم پیمانکاری است و شهرداری دخالت ندارد . در آمد شهرداری از طریق عوارض خودگردان است و پولی که دولت می‌دهد کمک است نه وظیفه.

  ما تلاشمان در کیفیت خوب قانونمندی و رضایت عمومی در ساخت دیوارهای زیرگذر و پارک بانوان است، ایستگاه‌های خطوط تاکسی رانی برای شهر و پانصد دستگاه ساخته شده .

بحث ترافیک هم بحث فرهنگی است و هم جهت عدم استفاده از ماشین برای رفت و آمد در مسیرهای کوتاه ، زمینی را خریدیم که تخریب سازی انجام دهیم و پارکینگش کنیم ، نه میلیون خرید زمین شد ، ده درصد افزایش عوارض منطقه‌ای داشتیم که البته برای شرکت نفت بیشتر بود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مخالف سه شنبه , 13 بهمن 1394 - 9:41

ساختی؟ پول ساخت هایت را کی می دهد؟ پیمان کارها؟ کارگرها؟ تو …….. آقای شهردار.

(ویرایش شده توسط تحریریه)

ناشناس چهارشنبه , 14 بهمن 1394 - 5:40

آقای شهردار مثل همیشه نمرت بیسته…..برخوردتون با اختلاس گران هم عالی بود…خدا شما رو همیشه برای شهرمون حفظ کنه… واقعا اسم مدیریت برازنده شماست…

logo-samandehi