یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی ۵۰ تا ۹۵درصد است

رئیس اداره امور کتابخانه های عمومی گچساران گفت: 72درصد از مراجعان کتابخانه های عمومی در این شهرستان دانش آموز و دانشجو هستند. کورش حسنی  افزود: امسال 12 هزار نفر به کتابخانه های عمومی گچساران مراجعه کردند که بخش عمده ای از آنها نوجوانان و جوانان بوده اند. وی بیان کرد: 78هزار نسخه کتاب در موضوع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21614
تاریخ انتشار : جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۵۲

کرونا :

میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی ۵۰ تا ۹۵درصد است

رئیس اداره امور کتابخانه های عمومی گچساران گفت: 72درصد از مراجعان کتابخانه های عمومی در این شهرستان دانش آموز و دانشجو هستند.

کورش حسنی  افزود: امسال 12 هزار نفر به کتابخانه های عمومی گچساران مراجعه کردند که بخش عمده ای از آنها نوجوانان و جوانان بوده اند.
وی بیان کرد: 78هزار نسخه کتاب در موضوع های مختلف ادبی، تاریخی، جغرافیایی، سیاسی و علمی در کتابخانه های عمومی این شهرستان وجود دارد که این کتاب ها درقالب پنج هزار و 900 عنوان آماده ارائه به علاقه مندان به کتاب خوانی در گچساران است.
وی اظهار کرد: بیش از 11 باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی با هفت هزار عضو در گچساران فعالیت دارد که از این تعداد هشت باب نهادی و سه باب آن مشارکتی است.
رئیس اداره امور کتابخانه های عمومی گچساران گفت: چهار باب کتابخانه عمومی با اعتباری بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان در حال ساخت است که با افتتاح آنها سرانه فضای کتابخانه های عمومی افزایش چشمگیری خواهد یافت.
وی ابرازکرد: این تعداد کتابخانه عمومی در روستاهای باباکلان، بافت فرسوده شهر دوگنبدان، کوی کارکنان دولت و بهارستان در مساحتی بیش از 840 متر مربع در حال ساخت است.
وی بیان کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح های عمرانی 50 تا 95درصد است که تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
حسنی با یادآوری اهمیت کتابخانه های عمومی در افزایش سرانه مطالعه از رسانه های ارتباط جمعی خواست برای نهادینه شدن فرهنگ مطالعه در خانواده ها تلاش بیشتری کنند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi