جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در مسیر جاده سلامت برگزار می‌شود

اردلان زینل‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت سلامت و نشاط جامعه اظهار کرد: شهرداری دوگنبدان برای ایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان دوگنبدان اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی کرده است. شهردار دوگنبدان ورزش‌های همگانی را بهترین راهکار برای ارتقای سطح ورزش‌های حرفه‌ای در سطح جامعه دانست و افزود: شهرداری دوگنبدان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21603
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۷:۱۷

کرونا :

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در مسیر جاده سلامت برگزار می‌شود

اردلان زینل‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت سلامت و نشاط جامعه اظهار کرد: شهرداری دوگنبدان برای ایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان دوگنبدان اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی کرده است.

شهردار دوگنبدان ورزش‌های همگانی را بهترین راهکار برای ارتقای سطح ورزش‌های حرفه‌ای در سطح جامعه دانست و افزود: شهرداری دوگنبدان با رویکرد ورزشی فرهنگی و برگزاری ورزش‌های همگانی از جمله پیاده‌روی سعی در ایجاد نشاط در این شهر دارد.

زینل‌زاده با اشاره به فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر بیان کرد: در راستای گرامیداشت این روزها و با توجه به سیاست‌های شهرداری دوگنبدان در عرصه‌های فرهنگی و ورزشی همایش بزرگ پیاده‌روی برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این همایش با هدف تشویق شهروندان به پیاده‌روی و تأمین سلامت افراد جامعه برگزار می‌شود.

زینل‌زاده با بیان اینکه زمان این همایش به زودی اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در مسیر جاده سلامت برگزار می‌شود تا از ظرفیت‌های تدارک دیده شده این مسیر توسط شهروندان استفاده شود.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , 5 بهمن 1394 - 4:59

درود بر زینل زاده بهترین شهردار….و افتخار گچساران…..

logo-samandehi