جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش خبرنگاران در برگزاری انتخابات پرشور و بانشاط اثرگذار است

 عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی این شهرستان با اشاره به نقش اهالی رسانه و قلم در ایجاد فضای نشاط و امید بین مردم افزود:خبرنگاران با بی طرفی و صداقت از ایجاد تفرقه بین مردم جلوگیری کنند. وی اظهار کرد: دامن زدن به اختلافات قبیله ای و گروهی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21460
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

کرونا :

نقش خبرنگاران در برگزاری انتخابات پرشور و بانشاط اثرگذار است

 عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی این شهرستان با اشاره به نقش اهالی رسانه و قلم در ایجاد فضای نشاط و امید بین مردم افزود:خبرنگاران با بی طرفی و صداقت از ایجاد تفرقه بین مردم جلوگیری کنند.
وی اظهار کرد: دامن زدن به اختلافات قبیله ای و گروهی از طرف رسانه ها در هر عنوانی خلاف مقررات است و با خاطیان برخورد می شود.
فرماندار گچساران تصریح کرد: تمام سایت ها و رسانه های فعال در این شهرستان باید برای فعالیت و پوشش خبری دارای مجوز باشند و در صورت اقدام نشدن تا دو هفته آینده از حضور آنها در جلسات پیشگیری خواهد شد.
رحیمی ابراز کرد:خبرنگاران مدافع حقوق محرومان و راز داران اسرار مردم و مسئولان هستند که رسالت آنها در عرصه های مختلف سنگین و حیاتی است.
رحیمی ابراز کرد: اهالی قلم و رسانه امین نظام ،دولت و ملت هستند واین حافظان راستین اسرار درعین حال منتقدانی روشنگر و منطقی برای کمک به دولت و ملت محسوب می شوند.
فرماندار گچساران اظهار کرد: بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم و انعکاس مشکلات مورد رسالت اصلی خبرنگاران است و نباید با پررنگ کردن اخبار سیاسی در آستانه انتخابات از وظیفه اصلی خود غفلت کنند.
شهرستان های گچساران و باشت با 150هزار نفر جمعیت دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi