شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد با آغاز و پایان انتخابات فضای انتخابات تا دور بعدی باقی می‌ماند

سید موسی خادمی ظهر امروز در گردهمایی مشترک هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی گچساران و باشت اظهار کرد: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی امری مهم است که در این دوره انتخابات همانند دوره‌های گذشته با شکوه و عزت در همه کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود. وی افزود: انتخابات جلوه عینی دموکراسی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21311
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

کرونا :

در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد با آغاز و پایان انتخابات فضای انتخابات تا دور بعدی باقی می‌ماند

سید موسی خادمی ظهر امروز در گردهمایی مشترک هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی گچساران و باشت اظهار کرد: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی امری مهم است که در این دوره انتخابات همانند دوره‌های گذشته با شکوه و عزت در همه کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخابات جلوه عینی دموکراسی و مردمسالاری در ایران اسلامی بوده که فضای اتحاد و مشارکت عمومی و حضور مردم را در سطح کشور خلق می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت انتخابات و فضای بعد از آن گفت: شاید یکی از بزرگترین مشکلات انتخاباتی در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد این است که همواره در فضای انتخاباتی قرار داریم.

IMG_6984

خادمی تصریح کرد: انتخابات مشارکتی عمومی در تعیین سرنوشت جامعه و کشور در دوره‌ای زمانی خاص است که بعد از آن باید از این فضا خارج شده و امورات جامعه بر اساس انتخابات جدید صورت گیرد.

وی بیان کرد: متأسفانه در کشور و استان با آغاز و پایان انتخابات فضای انتخابات تا دور بعدی باقی می‌ماند و این مسئله تأثیر زیادی در حاشیه‌سازی و ایجاد مانع برای خدمت‌رسانی مسئولان است.

خادمی با بیان اینکه بخشی از آنچه در جامعه روی می‌دهد، نتیجه عملکرد مسئولان است، گفت: در این خصوص باید اعتمادسازی شده و مردم دریابند که همه مسئولان در راستای ایجاد فرصت برای آنها برای ابراز نظر و انتخاب تلاش می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمایندگی‌ کردن طیف‌های سیاسی جامعه بر عهده ما نیست، افزود: تعیین سهم افراد یا طیف‌های سیاسی در اجرای انتخابات کاری اشتباه است که در این دوره این امر مد نظر قرار گرفته و شرایط بهتری ایجاد شده است.

بمنظور برسی مشکلات صورت گرفت :نشست با معتمدین محلی روستاهای دیل وآرو
دنبال کنید

IMG_6978

خادمی با بیان اینکه هر حرکت اشتباهی در برگزاری انتخابات زحمات همه را برباد خواهد داد، گفت: اگر انتخابات به دلیل حرکت اشتباه یک فرد دچار مشکل شود، آبروی و هزینه‌های صورت گرفته کشور به هدر می‌رود و کسی حق چنین اشتباهی را ندارد.

وی با بیان اینکه باید تمامی شبهات احتمالی در برگزاری انتخابات باید برطرف شود، عنوان کرد: در برگزاری انتخابات باید نهایت دقت و تلاش صورت گیرد تا از مسائلی که سبب حساسیت یا بی‌اعتمادی مردم می‌شود، جلوگیری شود.

IMG_6959

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi