سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ملاک من در استخدام ها همواره عدالت محوری و شایسته سالاری بوده است

کنفراس خبری علی فولادی وندا کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در فرمانداری گچساران برگزار شد. مشروح کامل گفتگوی خبری این داوطلب انتخابات مجلس دهم را به تفکیک سوالات پرسیده شده توسط خبرنگاران را در ذیل می خوانیم. ××آقای فولادی وندا لطفا بیوگرافی و سوابق مدیریتی و اجرائی خود را مختصر شرح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21019
تاریخ انتشار : جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

کرونا :

ملاک من در استخدام ها همواره عدالت محوری و شایسته سالاری بوده است

کنفراس خبری علی فولادی وندا کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در فرمانداری گچساران برگزار شد.
مشروح کامل گفتگوی خبری این داوطلب انتخابات مجلس دهم را به تفکیک سوالات پرسیده شده توسط خبرنگاران را در ذیل می خوانیم.

IMG_6320
××آقای فولادی وندا لطفا بیوگرافی و سوابق مدیریتی و اجرائی خود را مختصر شرح دهید.

علی فولادی وندا هستم که در گچساران بدنیا آمده ام و همه مقاطع تحصیلی و دانشگاهی خود به جزء مقطع کارشناسی ارشد را در همین شهرستان گذاراندم.
۱۷ سال در جهاد سازندگی و سپاه مسئولیتهایی داشتم و بعد وارد صنعت نفت شدم که دو دوره پیاپی مدیر شرکت بهره بهرداری نفت و گاز کرمانشاه، در پالایشگاه شیراز عضو هیئت مدیره،مدیریت در شرکت البرز جنوبی و مدت کوتاهی هم مدیرعامل شرکت بهره بهرداری نفت و گاز گچساران بودم.قائم مقام مناطق نفت خیز جنوب و معاونت دریایی شرکت ملی حفاری ایران در کیش نیز از سوابق کاری بنده میباشد.
××در هفتم خرداد کرسی مجلس دهم به کدام یک از نمایندگان اصولگرا و اصلاح طلب گچساران تعلق می گیرد؟

 

تصمیم با مردم است ومردم انتخاب نهایی را انجام می دهند.

 

××در مورد عملکرد مدیریت شهرداری گچساران چه نظری دارید؟
شهر ما در دهه اخیر به طور فزاینده ای رشد پیدا کرده است و خدمات و نیازهای زیادی را میطلبد که با این امکانات فعلی شهرداری خوب کار کرده است بخصوص در بحث فضای سبز و بهداشت شهری.بنده به کارنامه آقای زینل زاده نمره مثبت می دهم.
××برخی از کاندیداها استخداماتی در شرکت نفت انجام  داده اند.نظر جنابعالی در مورد این استخدامی های قبل از انتخابات چیست؟
ملاک من در استخدام ها همواره عدالت محوری و شایسته سالاری بوده است و احتمالا بعضی از این استخدامی ها صوری بوده است و حالت رد گم کنی دارد.

 

××آقای فولادی، چه ضعف مدیریتی در نماینده فعلی میبینید که وارد عرصه انتخابات شدید؟
اینجور فکر نکنید که نباید کسی وارد عرصه انتخابات شد و یا رقیب وجود نداشته باشد.
من برای آقای تاجگردون احترام قائل هستم و در مورد این سؤال اظهار نظری نمی کنم.
××در صورت پیروزی در انتخابات چه برنامه هایی برای بانوان دارید؟
نصف جمعیت کشور ما بانوان هستند که میتوان از این ظرفیت برای پیشرفت کشور استفاده درست کرد و بانوان هم در اجتماع و خانواده و سیستم اداری کشور نقش ممتازی دارند.
من برای خانم ها و زنان سرپرست خانوار ، پیگیر برنامه هایی برای حمایت از آنها خواهم بود.
××در صورت راه یابی به مجلس تعامل با دولت به چه صورت خواهد بود؟
من با دولت های مختلفی از هر دو جناح سیاسی کشور کار کرده ام و همیشه هم تعامل خوبی برقرار بوده است و مشکلی در این زمینه بخصوص در بخش صنعت نفت کشور ندارم و دولت ها هم در نظام جمهوری اسلامی مطیع مردم هستند.
××شما چه مشکلاتی را در حوزه گچساران و باشت مشاهده کردید که وارد انتخابات شده اید و برخی بر این باورند شما قدرت نفوذ آقای تاجگردون را در سطح ملی ندارید.نظرتان چیست؟
قصاص قبل از جنایت نکنید،باید در عمل این مورد را سنجید.تخصص من در عمران و توسعه و مدیریت اجرایی است و در این زمینه ها تجارب خوبی دارم.
امروز اقتصاد و بودجه کشور بر مبنای نفت است که ما در این زمینه سومین شهر درآمد زا در کشور هستیم اما همچنان محروم هستیم.
در مورد سوال اول اینجور نیست که حضور در انتخابات صرفا بدلیل وجود مشکلات است.مشکلات همیشه بوده است و نمایندگان قبلی خدماتی کردند و نماینده فعلی هم در راستای آنها تلاش کرد و نماینده بعدی هم باید تلاش کند.
آیا می شود در انتخابات، رقیب وجود نداشته باشد؟ما بر اساس تکلیف وارد رقابت می شویم.
××شاخص های یک اصولگرا از نگاه رهبر انقلاب چیست؟چرا به عنوان یک کاندید اصولگرا از آقای زنگنه که فردی اصلاح طلب است حمایت کردید؟
اصولگرایی در چهارچوب نظام، اصول اساسی نظام و رهبری را قبول دارند.
من فرا جناحی و فرا قومیتی هستم و کسانی هم به مصلحت و شناخت خود بنده را حمایت می کنند.
در مورد آقای زنگنه باید بگویم که در دوره احمدی نژاد صنعت نفت به بدترین شکل ممکن پیش می رفت و ما از آنجایی که آقای زنگنه یک مدیر نفتی و با تجربه بود با مشور متخصصان نفت طوماری برای حمایت از ایشان آماده کردیم.در حال حاضر هم نظری در مورد عملکرد ایشان ندارم.
××شما برای رفع مشکل بیکاری و کنترل تورم چه برنامه هایی دارید؟
شهرستان گچساران در ۷۰ سال گذشته تاثیر گزاری مهمی در بودجه ملی داشته است اما خود سودی از این قضیه نبرده است.ما اگرنخواهیم گچساران تبدیل به مسجد سلیمان دیگری بشود باید تلاش کرد.
استان ما قابلیتهای زیادی دارد از جمله در بخش های گردشگری،زیارتی و تفریحی که میتوان با شکوفا کردن این بخش ها اشتغال حاصل کرد.
دو سد بزرگ و خوب در شهرستان گچساران واقع است که با حضور استان های گرماخیز اطراف می توان با ساخت تفرجگاهها گردشگر جذب کرد.
در راستای زیرساختهای نفت باید پروژه های فعلی را تکمیل و پروژه های جدیدی را آغاز کرد.
صنابع دستی و ایجاد بنگاه های اقتصادی کوچک راه دیگری برای ایجاد اشتغال است.
ما پیمانکاران شایسته و افراد فنی کار حرفه ای داریم که میتوان از سراسر کشور تقاضای دریافت خدمات گرفت و باعث شکوفایی شهرستان شد.
بخش خصوصی را باآموزشهای صحیح می توان در جهت ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال سازماندهی کرد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۱۷ شهر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
دنبال کنید

IMG_6393
××به نظر شما حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی چگونه امکان پذیر است؟
در سطح ملی باید به بهترین شکل و نافذ عمل کنیم و در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداریم.
نباید صرفا منتظر برداشته شدن تحریم ها باشیم و باید بر داشته های خود تکیه کنیم و داشته های خود را شکوفا کنیم که خواست رهبر معظم انقلاب نیز همین است.
مشکل امروز ما خام فروشی است که کار بسیار اشتباهی است .
××شما در دور گذشته سوگند خورده بودید که دیگر وارد عرصه انتخابات نشوید.چرا قسم خود راشکستید؟ شما بدلیل مخالفت با انتقال مرکزیت بهره بهرداری نفت و گاز گچساران به یاسوج از مدیر عاملی نفت و گاز گچساران عزل شدید.آیا آقای حسینی نماینده سابق موافق این انتقال نفت به یاسوج بودند؟
این دروغ محض است و هیچ وقت من قسمی در این زمینه نخورده ام و اینگونه نبوده است.
در سفر سوم هیئت دولت بحث انتقال شرکت بهره بهرداری نفت و گاز گچساران به یاسوج مطرح شد که بنده مخالفت کردم و بصورت منطقی و کارشناسی شده این انتقال را اشتباه و هزینه آور معرفی کردم.
آقای حسینی در عزل بنده نقشی نداشت و جلسات همفکری بنده با سید قدرت حسینی در زمینه ممانعت از انتقال نفت به یاسوج برقرار بود.من را هیئت دولت عزل کرد.
استدلال بنده این بود با این انتقال مدیرت نفت گچساران شقه شقه میشود زیرا تنها در خاک گچساران نفت تولید نمی شود و چندین واحد نفتی که زیر نظر شرکت بهره بهرداری نفت و گاز گچساران قرار دارد در حوزه خاکی دو استان دیگر قرار دارند.

تعامل و همکاری بین سران قوا حل مشکلات کشور را تسریع می‌کند
دنبال کنید

IMG_6338

××علت تاخیر در معرفی شما به عنوان کاندید اصولگرایان توسط شورای حکم اصولگرایان گچساران چه بود و گویا هنوز برخی چهره های اصولگرایی در این زمینه به اجماع نرسیده اند؟
بهرحال این نشستها در یکی دو جلسه به نتیجه نمی رسید و زمان بر بودند و کار کوچکی نبود.ولی باید بگویم جناح اصولگرایی به طور گسترده از بنده حمایت خواهند کرد و بنده کاندیدای این جریان هستم.

 

 

 

IMG_6271 IMG_6402 IMG_6401 IMG_6390 IMG_6389 IMG_6388 IMG_6387 IMG_6385 IMG_6384 IMG_6382 IMG_6380 IMG_6375 IMG_6373 IMG_6372 IMG_6371 IMG_6368 IMG_6366 IMG_6363 IMG_6362 IMG_6359 IMG_6358 IMG_6357 IMG_6355 IMG_6354 IMG_6353 IMG_6352 IMG_6351 IMG_6344 IMG_6343 IMG_6342 IMG_6340 IMG_6328 IMG_6326 IMG_6324 IMG_6307 IMG_6303 IMG_6294 IMG_6274

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

09 سه شنبه , 30 آذر 1400 - 5:03

درود

logo-samandehi