جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فصل‌الخطاب من در امور زندگی مقام معظم رهبری می باشد

غلامرضا تاج‌گردون ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: امیدوارم توانسته باشم در دور گذشته مجلس شورای اسلامی پاسخگوی مردم حوزه‌های گچساران و باشت باشم و شرمنده آنها نباشم. وی با بیان اینکه مردم مشکلات متعددی داشته و دارند، افزود: انتظار برطرف شدن همه مشکلات توسط نماینده صحیح نیست بلکه باید همه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20827
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

کرونا :

فصل‌الخطاب من در امور زندگی مقام معظم رهبری می باشد

غلامرضا تاج‌گردون ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: امیدوارم توانسته باشم در دور گذشته مجلس شورای اسلامی پاسخگوی مردم حوزه‌های گچساران و باشت باشم و شرمنده آنها نباشم.

وی با بیان اینکه مردم مشکلات متعددی داشته و دارند، افزود: انتظار برطرف شدن همه مشکلات توسط نماینده صحیح نیست بلکه باید همه عوامل و دست‌اندرکاران دولت و دیگر فرایندهای اجرایی باید در این خصوص همکاری داشته باشند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات کنونی مردم در حوزه‌های مختلفی از جمله سرمایه‌گذاری، تولید، اشتغال و رفع بیکاری بوده که در این خصوص همه مسئولان باید با اتحاد و یکدلی گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی انتقادات علیه وی در حوزه‌های مختلف گفت: سوابق بنده چه از نظر نظری، عملی و عملکرد در معرض دید مردم بوده و آن را نشان داده‌ام

تاج‌گردون با بیان اینکه کسانی هستند که من را قبول ندارند، افزود: فصل‌الخطاب من در امور زندگی مقام معظم رهبری بوده تشخیص من در مسائلی از جمله فتنه و انحراف عمل کردن به فرامین رهبری است.

وی در ادامه ضمن تشکر از مردم گچساران و باشت برای انتخاب وی به عنوان نماینده مجلس گفت: فرصت خدمت نعمتی بزرگ بود که مردم با انتخاب من در دور گذشته به من هدیه کردند و امیداورم در برابر انها شرمنده نباشم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اجرای برخی پروژه‌ها در گچساران و باشت دولت احمدی‌نژاد همکاری خوبی با من داشت، عنوان کرد: اگر آقای احمدی‌نژاد کاندید شود که امیدوارم نشود من به وی ردی نخواهم داد اما باز از وی تشکر می‌کنم که در اجرای بسیاری از پروژه‌ها به ما کمک کرد.

ملت برای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی مصمم است/ راه امام توسط خلف صالح ایشان به خوبی در کشور، منطقه و جهان دنبال می شود/ اقتصاد مقاومتی، رونق و اشتغال، اهداف امروز انقلاب است/ تسلیت ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
دنبال کنید

تاج‌گردون ادامه داد: این دولت کمک خاص خود را انجام می‌دهد مهم نسبی بودن و نگاه نسبی به مسائل است.

وی افزود: تفکر برطرف کردن مشکلات در یک دوره چهار ساله اشتباه بوده و گچساران و باشت کماکان دارای مشکلاتی هست اما باید دید چه اقداماتی صورت گرفته است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi