یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید سر زده آیت الله حائری شیرازی از حلقه صالحین ناحیه مقاومت بسیج گچساران

ایت الله حایری شیرازی امام جمعه سابق شیراز یکشنبه شب با حضور در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرک معلم در شهر گچساران از حلقه صالحین شهید علی کریمی پایگاه مقاومت شهید حسینی ناحیه مقاومت بسیج گچساران دیدار نمود. ایت الله حایری شیرازی در این دیدار با مهم خواندن مسئله ظهور گفت: امام زمان (عج)غایب شده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20677
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

کرونا :

بازدید سر زده آیت الله حائری شیرازی از حلقه صالحین ناحیه مقاومت بسیج گچساران

ایت الله حایری شیرازی امام جمعه سابق شیراز یکشنبه شب با حضور در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرک معلم در شهر گچساران از حلقه صالحین شهید علی کریمی پایگاه مقاومت شهید حسینی ناحیه مقاومت بسیج گچساران دیدار نمود.

ایت الله حایری شیرازی در این دیدار با مهم خواندن مسئله ظهور گفت: امام زمان (عج)غایب شده برای اینکه مردم به ارزشش پی ببرند و وقتی خداوند نعمتی می دهد ومردم قدر ان نعمت را ندانستند خدای تعالی قحطی می اورد و وقتی از قحطی ، مردم توبه میکنند بعدخداوند گشایش ایجاد می کند وغیبت هم یک نوع قحطی است غیبت هزار واندی سال است که پیش امده وبرای ظهور هم خدا علامت قرار داده وان اینکه مردم نشان بدهند وفادارند واز بی وفایی به امامان توبه کرده اند و انوقت خدای تعالی اذن ظهور می دهد.

ایت الله حایری امادگی برای ظهور را شرط تحقق ظهور خواند و گفت کسانی که منتظرند باید از الان شروع کنند و نه اینکه منتظر بمانند تا بعد از ظهور کاری بکنند.

وی مثل کسانی را که منتظرند حضرت مهدی (عج) ظهور کنند و بعد کاری انجام دهند ولی در حال حاظر کاری برای ظهور انجام نمی دهند را مانندکسی خواند که نماز صبح خود را در وقتش انجام نمی دهد و می نشیند تا خورشید طلوع کند و بعد نماز بخواند که در این صورت نمازش قضا است .

در پایان حضرت ایت الله حایری شیرازی برای موفقیت جوانان و نوجوانان دعا کردند.

IMG_۲۰۱۵۱۲۱۲_۱۸۳۹۰۰ [DVD (NTSC)] IMG_۲۰۱۵۱۲۱۲_۱۸۳۹۰۷ [DVD (NTSC)] IMG_۲۰۱۵۱۲۱۲_۱۸۳۹۱۸ [DVD (NTSC)] IMG_۲۰۱۵۱۲۱۲_۱۸۵۷۳۰ [DVD (NTSC)]

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi