پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح بیمارستان صحرایی شهدای گچساران

بیمارستان صحرایی تخصصی شهدای گچساران با حضور فرماندار گچساران،امام جمعه،فرمانده سپاه ناحیه گچساران، رئیس شبکه بهداشت و درمان نفت و گاز و بسیج جامعه پزشکی گچساران با هدف ارئه خدمات بهداشتی و درمانی در روستای باباکلان این شهرستان افتتاح شد. سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه  این مراسم ،اظهارکرد:به همت بسیج جامعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20146
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

کرونا :

افتتاح بیمارستان صحرایی شهدای گچساران

بیمارستان صحرایی تخصصی شهدای گچساران با حضور فرماندار گچساران،امام جمعه،فرمانده سپاه ناحیه گچساران، رئیس شبکه بهداشت و درمان نفت و گاز و بسیج جامعه پزشکی گچساران با هدف ارئه خدمات بهداشتی و درمانی در روستای باباکلان این شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه  این مراسم ،اظهارکرد:به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد  و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج امکان ویزیت و نیز تهیه داروی رایگان در این منطقه از شهرستان گچساران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه امروز  بیمارستان های صحرایی که در مناطق محروم راه اندازی می شود امتداد همان بیمارستان صحرایی در طول دوران مقدس است که مجدد احیا شده اند،افزود:  این بیمارستان صحرایی در رشته های تخصصی ودر بخش هایی مختلف درمانی اعم از پزشک عمومی ،چشم پزشکی، دندان پزشکی ،متخصص داخلی، آزمایشگاه، اطفال ،زنان ، داروخانه و دیگر تخصص ها به مناطق عشایر نشین و محروم این منطقه خدمات رسانی می کند.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:این بیمارستان صحرایی در روستای باباکلان و در طول هفته بسیج در دو شیفت صبح و عصر  فعالیت می کند و تمام خدمات تخصصی ارائه شده اعم از ویزیت ،دارو واستفاده از تمام امکانات به مردم این مناطق بصورت کاملا رایگان صورت خواهد گرفت.

انصاری درادامه با تاکید بر اینکه همه مسئولان نیز باید در خدمت محرومان باشند و به این قشر خدمات‌دهی بهتری ارائه کنند، تصریح کرد: برپایی بیمارستان صحرایی در این منطقه می‌تواند منشا خدمات گوناگونی در بخش بهداشت ،درمان و توسعه سلامت باشد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان صحرایی  مایه خیر و برکات زیادی برای خدمات دهی مناسب به مردم این منطقه است ،گفت: ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی در ایجاد شرایط دسترسی مناسب به شرایط بهداشتی و درمانی بسیار مهم است که توسط این بیمارستان فراهم شده است.

همایش مدرسه ماندگار در دبیرستان ۷۳ساله برگزار شد+تصویر
دنبال کنید

فرمانده سپاه ناحیه گچساران  درادامه نیز حضور مبلغان، برگزاری نماز جماعت، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی  و آموزش بهداشت مبارزه با انواع بیماری ها را از دیگر فعالیت های صورت گرفته در حاشیه برپایی این بیمارستان صحرایی عنوان کرد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi