شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدف از سفر به این استان و گچساران اقدام در راستای استعدادیابی استعدادهای هندبال این منطقه از کشور است

معصومه مشت‌زن دیشب در جلسه هماهنگی توسعه هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد و گچساران از جمله استان و شهرستان‌های مستعد در خصوص ورزش هندبال به ویژه هندبال بانوان است. وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد سومین استان انتخاب شده برای سفر ورزشی من و بررسی توسعه هندبال با توجه به استعدادهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19877
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۴۳

کرونا :

هدف از سفر به این استان و گچساران اقدام در راستای استعدادیابی استعدادهای هندبال این منطقه از کشور است

معصومه مشت‌زن دیشب در جلسه هماهنگی توسعه هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد و گچساران از جمله استان و شهرستان‌های مستعد در خصوص ورزش هندبال به ویژه هندبال بانوان است.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد سومین استان انتخاب شده برای سفر ورزشی من و بررسی توسعه هندبال با توجه به استعدادهای این استان بوده است.

IMG_4514

نایب رئیس فدراسیون هندبال تبیین کرد: نفت گچساران می‌تواند از این تیم و بازیکنان هندبال گچساران حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

مشت‌زن ادامه داد: اگر در بحث ورزش بانوان به ویژه هندبال حمایت و سرمایه‌گذاری صورت بگیرد شک نکنید این ورزش در سطح کشور مطرح‌تر می‌شود.

وی توضیح داد: اگر هندبالیست‌های بانوان کهگیلویه و بویراحمد از حمایت لازم برخوردار شوند این نوید را خواهم داد که بسیاری از بازیکنان تیم ملی از این استان خواهند بود.

IMG_4472

نایب رئیس فدراسیون هندبال با تشریح اهداف سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: هدف از سفر به این استان و گچساران اقدام در راستای استعدادیابی استعدادهای هندبال این منطقه از کشور است.

این مسئول متذکر شد: در این راستا باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود با هدف توسعه مطلوب ورزش قهرمانی گام برداشت.

مشت‌زن، ایجاد بستر مناسب به منظور کیفیت‌بخشی و جذب و پرورش استعدادها و برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های موجود را از دیگر اقدامات موثر در راستای توسعه هندبال کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

IMG_4491 IMG_4559 IMG_4556 IMG_4537 IMG_4529 IMG_4527 IMG_4524 IMG_4507 IMG_4501

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi