جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

محرومیت در دیشموک بیداد می کند

حجت الاسلام والمسلمین مزارعی گفت: ارتباطات محدود جاده­ای و مخابراتی، عدم زیرساخت­های برق و گاز در بخش قلعه رئیسی و دیشموک باعث شده تا این منطقه را به یکی از محرومترین بخش های این کشور تبدیل کند. به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان، حجت الاسلام مزارعی، رییس کل دادگستری استان در دیدارهای جداگانه از حوزه­های قضایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19791
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۴۳

کرونا :

محرومیت در دیشموک بیداد می کند

حجت الاسلام والمسلمین مزارعی گفت: ارتباطات محدود جاده­ای و مخابراتی، عدم زیرساخت­های برق و گاز در بخش قلعه رئیسی و دیشموک باعث شده تا این منطقه را به یکی از محرومترین بخش های این کشور تبدیل کند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان، حجت الاسلام مزارعی، رییس کل دادگستری استان در دیدارهای جداگانه از حوزه­های قضایی چرام، چاروسا و دیشموک مسائل و مشکلات این مناطق را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید، با کارکنان حوزه های قضایی این بخش ها دیدار و همچنین با امام جمعه شهر چرام، مسئولان بخش دیشموک به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل شهری و آسیب های اجتماعی پرداخت.

در پایان این بازدید یک روزه رییس شورای قضایی استان گفت: همه مسئولان استان به ویژه شهرستان کهگیلویه برای برون رفت از مشکلات بخش های محروم خواستار اقدام عملی و فوری شد.

در پایان این مراسم، مسئولان قضایی استان از ساختمان تازه تاسیس دادگاه بخش دیشموک بازدید کردند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi