چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

هفتم دی ماه، سومین جشنواره ملی برندهای محبوب مصرف کنندگان برگزار می شود

غزاله ذولفقاری، دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی برندهای محبوب اظهار کرد: برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان پس از انجام نظرسنجی گسترده مردمی که از چهار بستر حضوری، تلفنی، پیامکی و اینترنتی در حوزه 96گروه کالا و خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انجام خواهد شد در قالب جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19777
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۸:۲۵

کرونا :

هفتم دی ماه، سومین جشنواره ملی برندهای محبوب مصرف کنندگان برگزار می شود

غزاله ذولفقاری، دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی برندهای محبوب اظهار کرد: برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان پس از انجام نظرسنجی گسترده مردمی که از چهار بستر حضوری، تلفنی، پیامکی و اینترنتی در حوزه 96گروه کالا و خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انجام خواهد شد در قالب جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان که در روز هفتم دیماه  امسال در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

ذوالفقاری

وی افزود: فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان بخشی از نهاد قانون گذاری کشور، وظیفه مصوب ساختن قوانین جدید یا بهبود قوانین فعلی را برای بذل توجه بیشتر به مصرف کنندگان بر عهده دارد. در راستای اهداف عالیه این فراکسیون، دبیرخانه این فراکسیون وظیفه خود می داند تا با حمایت جدی از رویدادهای مرتبط با موضوع حقوق مصرف کنندگان، ضمن کمک به سیاستگذاری مناسب این موضوع، سهم خود را در برگزاری هر چه بهتر چنین رویدادهایی ایفا کند.

 

غزاله ذوالفقاری ، خاطر نشان کرد:  برندهای رسمی ثبت شده و مجاز به فعالیت در ایران که به تولید و ارایه محصولات/ خدمات می پردازند و همچنین نمایندگی برندهای خارجی فعال در بازار ایران با ارایه مدارک مورد نیاز می توانند در این جشنواره شرکت کنند. بدیهی است، برندهای شرکت کننده در جشنواره بایستی از خوشنامی و اشتهار در بازار ایران برخوردار باشند تا زمینه کسب آرای مردم را فراهم آورند.

 

ایشان اظهار داشتند: برندهای برتر جشنواره برندهایی خواهند بود که در هر گروه کالایی حائز بالاترین آرای مردمی باشند و به عبارتی بالاترین تعداد هواداران را به خود اختصاص داده باشند. در نهایت بر اساس رتبه بندی نهایی، آرای هواداران، برند اول هر گروه به کسب تندیس زرین برند محبوب و برند دوم هر گروه به کسب تندیس سیمین برند اعطا خواهد شد.

نمایندگان برای سفرهای خارجی چقدر حق ماموریت می گیرند /میزان افزایش حقوق نمایندگان
دنبال کنید

دبیر اجرایی، سومین جشنواره ملی برند محبوب سال اذعان کرد: همچنین به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی و تقویت جایگاه برندهای ملی، به برند ایرانی که در هر گروه حائز بالاترین رای در میان سایر برندهای ایرانی شده باشد، تندیس زرین برند محبوب ایرانی اعطا خواهد شد. در نهایت به سایر برندهای حاضر در جشنواره، تقدیرنامه اهتمام به برندینگ ارائه خواهد شد، تشکیل کار گروه های تخصصی حوزه برند ، گروه های کالایی جهت حضور در فرآیند نظر سنجی گسترده مردمی با هدف، حضور اکثریت برندهای مطرح و صاحب نام در حوزه های مختلف کالایی و خدماتی است که در ادوار گذشته به دلیل نبود کار گروه تخصصی (کالا /خدمات) مربوط به نوع فعالیت مجموعه ، نتوانستند در این نظرسنجی مردمی حضورپیدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  یکی از تفاوت های عمده در این دوره با ادوار گذشته اطلاع رسانی مناسب از شیوه های مختلف از جمله تبلیغات محیطی در معابر و گذر گاههای شهری – مترو – رسانه های ارتباط جمعی و … برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این جشنواره و حضور اکثریت مردم در این نظر سنجی برای معرفی برندهای محبوب مصرف کنندگان است

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi