سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان با حضور فرماندار

نشست مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان با حضور فرماندار و اعضاء ستاد انتخابات شهرستان گچساران در دفتر نمایندگی هیئت نظارت شهرستان برگزار شد. فرماندار گچساران   اتخاذ هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را از اهداف این نشست عنوان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19106
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۶:۲۵

کرونا :

نشست مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان با حضور فرماندار

نشست مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان با حضور فرماندار و اعضاء ستاد انتخابات شهرستان گچساران در دفتر نمایندگی هیئت نظارت شهرستان برگزار شد.
فرماندار گچساران   اتخاذ هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را از اهداف این نشست عنوان کرد.
عبدالرحیم رحیمی  با بیان اینکه انتخابات یک بحث ملی است، اظهار داشت: قانون نحوه اجرا و نظارت بر انتخابات را مشخص کرده است و اجرای  قانون هدف اصلی و شاکله برنامه ریزیهای ما را تشکیل می دهد.
فرماندار گچساران  با تاکید بر همدلی و هماهنگی همه دست‌اندرکاران انتخابات، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه این همدلی و هماهنگی، انتخاباتی سالم و در نهایت درست‌کاری و قانون‌مداری برگزار شود.
وی  با تاکید بر این نکته که با تمام توان برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی براساس فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهور آماده هستیم، گفت :وظیفه خطیر ستاد برگزاری انتخابات به عنوان مجری انتخابات ، قانونمداری ، حاکمیت اخلاق و رقابت سالم در چارچوب قانون می باشد
رئیس ستاد انتخابات شهرستان  افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر انتخابات باعث اعتلای پرچم نظام مقدس گردیده و بر وفاق ، همدلی ونشاط مردم افزوده ، بنابراین ایجاد فضایی سالم جهت تحقق اهداف فوق و ایجاد زمینه حضورگسترده وحداکثری مردم درپای صندوق های اخذ رأی از مهمترین اهداف عوامل اجرایی انتخابات خواهد بود
رحیمی تصریح کرد: عوامل اجرایی انتخابات با هیأت نظارت به عنوان یک مجموعه تقویت کننده تعامل ، همفکری و هماهنگی کامل خواهند داشت و با عمل به قانون از آراء مردم صیانت خواهند نمود.
فرماندار گچساران با بیان این که هدف ستاد انتخابات زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم است، افزود: ما تابع رای مردم هستیم و امیدواریم با برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف، حق مردم را ادا کنیم.

دکترخادمی طی پیامی انتصاب دکتر جلالی به سمت رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور را تبریک گفت
دنبال کنید

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi