پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی گچساران برگزار شد

جلسه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی با همت فرماندار گچساران  و رئیس سازمان بهزیستی برگزار شد. کشاورز رئیس سازمان بهزیستی گچساران گفت:  اعتقاد ما بر این است که ساختمان  های اداری ما  معلول هستند چرا که  وقتی در اماکن  ما معلولان و جانبازان نتوانند  به خوبی تردد کنند این اماکن  خودشان نقص دارند و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18989
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

کرونا :

جلسه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی گچساران  برگزار شد
جلسه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی با همت فرماندار گچساران  و رئیس سازمان بهزیستی برگزار شد.
کشاورز رئیس سازمان بهزیستی گچساران گفت:  اعتقاد ما بر این است که ساختمان  های اداری ما  معلول هستند چرا که  وقتی در اماکن  ما معلولان و جانبازان نتوانند  به خوبی تردد کنند این اماکن  خودشان نقص دارند و معلول  هستند  و در دولت  این عزم  وجود دارد که سالانه بخشی از ساختمان ها و اماکن دولتی مناسب سازی شوند.
وی برنهادینه کردن فرهنگ  مناسب سازی معابر و اماکن  عمومی درجامعه  تاکید کرد  وادامه داد:  باید مناسب سازی معابر و اماکن  عمومی متناسب با وضعیت جسمانی معلولان ، جانبازان و سالمندان باشد تا آن ها از بابت تردد هیچ نگرانی و دغدغه ای نداشته باشند.
سپس فرماندار گچساران هم بر مشارکت جدی دستگاه های اجرایی در خصوص مناسب سازی اماکن عمومی و معابر برای دسترسی آسان معلولان  تاکید کرد و گفت :  باید فعالیت بیش تر و خدمات مطلوبی در امر مناسب سازی اماکن عمومی و معابر صورت گیرد و دستگاه های اجرایی باجدیت این موضوع را پیگیری و در دستور کارخود قرار دهند  تا مشکلی در راستای تردد معلولان ، جانبازان و حتی سالمندان نداشته باشیم.
عبد الرحیم رحیمی افزود: در کنار مناسب سازی فضاهای اداری و احداث رمپ ها و سرویس های بهداشتی باید در محوطه سازی نیز به گونه ای عمل  شود تا این  قشر در رفت و آمدهای روزانه خود دچار مشکل  نشوند.
در این جلسه فرماندار گچساران ، رئیس سازمان بهزیستی ، بنیاد شهید ، شبکه بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش ، نوسازی آموزش وپرورش ، اداره اوقاف و شهرداری گچساران و نماینده های ان جی او معلولین  حضور داشتند.
۱۱

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi