به گزارش روابط عمومی فرمانداری بویراحمد به همت فرماندار و فرماندهی این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی تجلیل شدند.

این مراسم با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ریاست پیشگیری نیروی انتظامی، فرماندار بویراحمد و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمع کثیری از سبزپوشان ناجا در ستاد فرماندهی و بخش‌های چهارگانه شهرستان برگزار شد.

هوشنگ یاری‌پور با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان تصریح کرد: هفته ناجا فرصتی است تا عملکرد یک ساله خود را مورد ارزیابی قرار دهند و اقدامات صورت گرفته را به آحاد مردم و مسئولان انتقال دهند.

سبزپوشان ناجا در بویراحمد تجلیل شدند+تصاویر 7

سبزپوشان ناجا در بویراحمد تجلیل شدند+تصاویر 8

فرماندار بویراحمد ضمن خسته نباشید و خداقوت به تمامی کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی اذعان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی ارزشمند بوده تا از تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌شائبه سبزپوشان عرصه خدمت قدردانی کنیم.

یاری‌پور با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی نیرویی اطمینان‌بخش و حصاری امن برای جامعه است، گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت و آرامش کشور بوده و پیشرفت‌های کنونی مرهون امنیت برقرار شده از سوی نهادهای امنیتی خصوصاً سبزپوشان ناجا است.

سبزپوشان ناجا در بویراحمد تجلیل شدند+تصاویر 9

سبزپوشان ناجا در بویراحمد تجلیل شدند+تصاویر 10

سبزپوشان ناجا در بویراحمد تجلیل شدند+تصاویر 11

در ادامه این مراسم فتاح محمدی با تبریک هفته نیروی انتظامی و خدا قوت به سبزپوشان عرصه خدمت‌رسانی تصریح کرد: در سایه همدلی و همزبانی امنیت حاصل می‌شود و انتظار می‎رود همکاری لازم با نیروی انتظامی را داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی از مردمی‌ترین نهادها در سطح کشور است، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای اقتدار نیروی انتظامی استفاده کرد، چراکه امنیت و آرامش جامعه مرهون اقتدار نیروی انتظامی است.

رفع مشکل آب شهر یاسوج در اما و اگر/ پشت پرده تخریب سد تنگ سرخ چیست؟
دنبال کنید

محمدی ضمن خسته نباشید و خدا قوت به فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در شهرستان بویراحمد با اشاره به سختی‌هایی که سبزپوشان ناجا در دوران خدمت با آن روبه‌رو هستند، گفت: امیدواریم خداوند به کارکنان ناجا اقتدار و توانمندی در راستای خدمت به مردم دهد و صبر و تحمل به خانواده‌های آن‌ها عطا کند.

 



برگزیده ها