جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ترمینال یاسوج بعد از گذشت ۱۵ ماه هنوز جا نیفتاده است

ترمینال یاسوج یکی از ترمینالهایی است که با وجود بودن در مسیر خطوط حمل و نقل ارتباطی بین استانها با کهگیلویه و بویر احمد قرار دارد . ابن ترمینال با وجود داشتن فضای مناسب برای اسکان ، ولی هنوز در یاسوج جا نیفتاده است. این ترمینال دارای ۴ پابانه مسافربری سواری و ۴ پایانه مسافربری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18848
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

کرونا :

ترمینال یاسوج بعد از گذشت ۱۵ ماه هنوز جا نیفتاده است

ترمینال یاسوج یکی از ترمینالهایی است که با وجود بودن در مسیر خطوط حمل و نقل ارتباطی بین استانها با کهگیلویه و بویر احمد قرار دارد .

ابن ترمینال با وجود داشتن فضای مناسب برای اسکان ، ولی هنوز در یاسوج جا نیفتاده است.

این ترمینال دارای ۴ پابانه مسافربری سواری و ۴ پایانه مسافربری اتوبوسرانی و یک پایانه مینی بوس است و بقیه فضای آن به مدیریت و عوامل مدیریت ، بخش حراست در کنار درب ورودی ، بخش بهداشتی در پشت ترمینال است.

بعضی از رانندگان سواری و اتوبوسرانی در خصوص کم بودن مسافرین گله کردند و گفتند: وجود ماشین های شخصی در کنار درب ورودی ترمینال یکی از عوامل اصلی کمبود مسافر بحساب می آید.

یکی از رانندگان مسیر یاسوج به دهدشت به کرونا گفت : جابجایی های مداوم ترمینال در سالهای گذشته باعث  شده است که مسافرین گیج و سردرگم شده و حتی عده ای از آنان ،که از پایانه قدیمی استفاده می کردند، از ماشین های شخصی در پایانه های قدیمی استفاده کنند.

بعضی از مسئولین پایانه ها از نبود ایستگاه مستقیم تاکسی رانی برای رساندن مسافران به ترمینال جدید گلایه کرده و گفتند : در صورت منظم شدن این مسیر و جابجایی مسافران برای رسیدن به ترمینال ، شاهد رونق ترمینال یاسوج خواهیم بود.

هزینه بالا برای رسیدن به این ترمینال باعث شده است تا مسافرین استفاده از ماشین های سواری را به اتوبوسها ترجیح دهند.

 

با وجود مشکلاتی که در این ترمینال دیده می شود ولی مسئولین پایانه های این ترمینال از تلاشهای استاندار استان و مسئولین زیر ربط تقدیر و تشکر کردند و خواستار حمایت بیشتر از طرف مسئولین شدند.

سونامی دین سوزی و آتش غیبت و تهمت همه جا را در بر گرفته است
دنبال کنید

 

 

IMG_2667 [1024x768] IMG_2668 [1024x768] IMG_2669 [1024x768] IMG_2670 [1024x768] IMG_2671 [1024x768] IMG_2674 [1024x768] IMG_2675 [1024x768]

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi