سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت در رابطه با توافق هسته ای با مردم صادقانه سخن بگوید

نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی در مجلس در رابطه با مذاکرات هسته‌ای و توافق برجام گفت: با وجود ادعاهای مسئولان دولتی درباره بازرسی از مراکز نظامی شاهد هستیم که در برجام بازرسی و بازدید از این مراکز پذیرفته شده، حال چرا دولت با مردم صادقانه برخورد نمی‌کند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدعلی بزرگواری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18587
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

کرونا :

دولت در رابطه با توافق هسته ای با مردم صادقانه سخن بگوید
نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی در مجلس در رابطه با مذاکرات هسته‌ای و توافق برجام گفت: با وجود ادعاهای مسئولان دولتی درباره بازرسی از مراکز نظامی شاهد هستیم که در برجام بازرسی و بازدید از این مراکز پذیرفته شده، حال چرا دولت با مردم صادقانه برخورد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدعلی بزرگواری در نشست علنی امروز یکشنبه (۵ مهرماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی با تسلیت در پی شهادت جمعی از حجاج ایرانی در حادثه منا گفت: وقتی که رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام می‌کند که بازدید از پارچین رسمی بوده و از بخش‌های آن برای آزمایش نمونه برداری شده، چرا دولتمردان و سخنگوی تیم هسته ای با ابهام با مردم سخن گفته و ادعا می‌کند که بازدید آمانو تشریفاتی بوده است.

نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت گفت: شما برجام پر از اشکال را پذیرفته‌اید تا بازرسی و بازدید از این مراکز صورت پذیرد، حال چرا با مردم خود صادقانه برخورد نمی‌کنید.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به پیگیری فراوان و پرداخت مطالبات قرارگاه خاتم الانیباء در رابطه با پروژه پاتاوه- دهدشت، متاسفانه شاهد هستیم که اجرای این پروژه متوقف شده است، حال وزیر راه باید برای آغاز فعالیت این پروژه که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کهکیلویه و بویر احمد است اقدام کند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi