جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حجاج قربانیان بی‌لیاقتی آل سعود شدند

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو بال پرواز انسان به سوی تعالی و خشنودی خداوند و در نهایت روسفیدی در دنیا و آخرت است. وی افزود: انسان‌های پرهیزکار همواره مورد لطف و عنایت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18210
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

کرونا :

حجاج قربانیان بی‌لیاقتی آل سعود شدند

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو بال پرواز انسان به سوی تعالی و خشنودی خداوند و در نهایت روسفیدی در دنیا و آخرت است.

وی افزود: انسان‌های پرهیزکار همواره مورد لطف و عنایت ویژه پروردگار بوده و سبب خیر و برکت زندگی خود و دیگران هستند.

امام جمعه موقت گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر و شهادت حجاج به ویژه حجاج ایرانی در مکه تصریح کرد: آنچه از این حوادث ناگوار مشخص و مبرهن است بی لیاقتی و سوءمدیریت آل سعود در امر حج است.

خواجه‌زاده بیان کرد: در حادثه سقوط چرثقیل بی‌لیاقتی آل سعود در امر حج مشخص شد و این امر می‌توانست درس عبرتی برای جلوگیری از حوادث ناگوار در آینده شود.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص آل سعود و حج گفت: امام راحل نیز در این خصوص و اینکه آل سعود لیاقت و ظرفیت مدیریت حج را ندارد، سخن رانده بودند.

خواجه‌زاده حوادث اخیر حج را خیانتی دیگر از آل سعود در حق مسلمانان دانست و افزود: آل سعود با کشتار مردم بی‌دفاع از جمله زنان و کودکان یمنی شخصیت و هویت اصلی خود را به جهانیان نشان داده و حوادث اخیر برگ سیاه دیگری در تاریخ جهان اسلام ثبت شده است.

امام جمعه موقت گچساران حجاج را قربانی بی‌لیاقتی و مدیریت ضعیف آل سعود عنوان کرد و اظهار کرد: در این خصوص باید به صورت جدی پیگیری و بررسی‌های لازم صورت گیرد.

دعوت قالیباف از مجالس کشورهای اسلامی برای ممانعت از اجرای توافق ننگین ابوظبی-تل آویو
دنبال کنید

خواجه‌زاده در خطبه دوم نماز جمعه گچساران با اشاره به هفته دفاع مقدس یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور حمله ناجوانمردانه کشور عراق به پشتیبانی کشورهای جهان و ایستادگی بی‌نظیر ملت ایران است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس خاطره‌ای بزرگ و فراموش‌ناشدنی از پیروزی ملت ایران اسلامی با دستانی خالی و کمترین تجهیزات نظامی در برابر دشمنان تجهیز شده به سلاح‌های روز جهان است که هیچ‌گاه در تاریخ معاصر و ایران اسلامی فراموش نمی‌شود.

وی برگزاری مراسم و جشن‌های مختلف در این خصوص را گامی مهم در راستای ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت و آگاهی‌بخشی نسل جدید عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی هیچ‌گاه در برابر هیچ قدرت و کشور متجاوزی عقب نخواهد نشست.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi